17 Ocak 2014 Cuma

Yeni Yıl Çekilişi(KAPANDI)

Merhabalar :) Bir yılı daha geride bıraktığımız şu günlerde hepinize sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl diliyorum umarım bütün emekleriniz sonuç verir  bütün istekleriniz yerinize gelir :) Ve sizi yeniyıl çekilişimle başbaşa bırakıyorum.

Twitterdan takip edenler bilirler son günlerde yüklüce kozmetik getirdim yurtdışından ve içlerinden en sevdiklerimden en güzellerinden 1 er tane size ayırdım :)
Neler var derseniz?
-URBAN DECAY VİCE 2 PALET
-REAL TECHNİQUES SAMS PİCK FIRÇALAR
-REAL TECHNİQUES SUNGER
-BABY LİPS
-REVLON LİP BUTTER
-EOS MİNT
-PHYSİCİANS FORMULA ALLIK
-MAYBELLİNE FİT ME CONCEALER
-MAYBELLİNE AGE REFİND KAPATICI
-MAYBELLİNE COLOR TATTOO(türkiyede bulunmayan pomegranate punk rengi)

Çekiliş şartları ise:
-Blogun takipçisi olmanız (gfc üzerinden)
-Twitterdan beni takip etmeniz @bugunnesursem (zorunlu değil.)
-Bu postun altına mail adresinizi bırakmanız.(birden fazla yorum yazan kişinin yorumu geçersiz sayılacaktır)
Çekiliş 17 aralık yani bugun başlayıp 17 ocakta son bulacaktır..
hepinize renkli günler dilerim bol şans :):):)

**Gelen bir çok mailde twitter kullanmayan takipçilerim çekiliş konusunda dert yandı nasıl katılacağım diye o yüzden twitter takibini zorunlu olmaktan çıkartıp gönüllü bir şart yapıyorum :)


Diğer sosyal ağlardan ulaşmak isterseniz:
Instagram:Bugunnesursem
Mail:mtaskin20111@hotmail.com

622 yorum:

  1. Merhaba,
    RT fırçalar, umarım şanslı ben olurummmmmmmm. Hediyelere bayıldım!
    eda ismiyle takipçinim.
    GFC:Eda Şen

    Twitter:@edasennn

    EDA ŞEN
    eda.sen1@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.
    Merak ettiğim ürünlerin hepsi çekilişinde var.
    gfc'den eda esra erarslan
    twitterdan @kozmod adıyla takip ediyorum
    duydukduymadikdemeyin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba begüm salurvan adıyla takipteyim
    twitter da @desenli_oje ismiyle takip ediyorum
    begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hepsine bayıldım!
    blogunun takipçisiyim zaten-burcininhayaladasi.blogspot.com
    twitterdan da burcininhayaladasi adıyla takibindeyim umarım sans benim olur.
    sevgiler.

    Burçin ÖZTÜRK-hayalladasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Süpersin :D ezgi begüm baloğlu olarak twitter dan ve blogdan takipteyim.
    beggummy@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. mrhblrr takipçinizim hediyeler müthiş :) cigdem4361@gmail.com twitter @cigdem_yaz

    YanıtlaSil
  8. merhaba gfc ve twitter'da eyireltia adıyla takipteyim
    eyireltia@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Bir kez de bana çıksın lütfen tweeter ecelulukal
    ece7.3@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. ne güzel ne cici şeyler muhteşem şeyler seçmişsin 2014 uğurlu gelsin hadi bakalım ya nasip :)

    basakaydemir@doktorvip.com

    YanıtlaSil
  11. Gördüğüm en güzel çekiliş, hepsi benim olmalı :)))
    gfc: Bayan Vertigo/Nisa Ilgaz
    twitter:bayanvertigo

    nnisailgaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Hediyeler karşısında şoktayım, katılmadan edemedim :) @duuvadidi, gunlukgibibirblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. şaka yapıyor olmalısın, en istenilen ürünler bunlar :) çok tatlısın :) heryerden takipteyim ve adım mavi dünyam,
    mavidunyam6@mynet.com

    şans benden yana olsunnnnn :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba :)
    Hediyeler gerçekten kalp çarpıntısı yaratıyor,kayıtsız kalamadım :)
    https://twitter.com/sulkytiny
    begumkara_@hotmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. Blogunun takipçisiyim. Twitterdan da ecegucel ismiyle takip ettim :)
    ece-gucel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. hediyeler harika..
    gfc den audrey twiterdan @iremozker adı ile takip ediyorum zaten..
    mail adresim iozker@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Zaten uzuuun zamandan beri takipcinim. Herkese bol şanş :)

    arwensunaz@gmail.com
    twitter: https://twitter.com/arwenlittle

    YanıtlaSil
  18. RT ler, vice palette ve maybelline age rewind :) gözlerim yuvalarından çıkıyodu sanki :p

    twitter --> blueykala

    gfc --> Gizem Kezban ECEVİT

    mail --> blueykala@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Bu hediyeler kime çıkar bilmem ama dilerim blogu olmayan sıradan birine çıkar çünkü hepsi çok güzel kesene bereket canım. Neşe Baykal olarak takipteyim twitter dan da @nese_baykal olarak takipteyim canım.
    nesebaykal87@gmail.com bol şanslar kendime :)

    YanıtlaSil
  20. muhteşem bir çekiliş olmuş :)
    twitter: duygugncy
    duygununguncesi@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. bende varıımm :) sunduozge@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. merhaba
    muhteşem bir çekiliş olmuş:))
    keşke şanslı ben olsam:)

    tuba.uc@gmail.com

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  23. Melike'cim hali hazırda her yerden takipçinim :) Bu güzel hediyelere de talibim! :)
    GFC: Benguk
    Twitter: @kbengu
    IG: @bngkcr
    bengu.akbay@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Her iki yerde de takip ediyorum isallah 2014 ugurlu gelir tugbakulan@gmail.com twitter tugbkulan

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar
    Hediyelerin benim merak ettigim urunlerden olusmus bayildimmmmm
    Gfc yildiz
    Twitter @nil7035
    Zaten takipcinim
    Yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Her iki yerde de takip ediyorum isallah 2014 ugurlu gelir tugbakulan@gmail.com twitter tugbkulan

    YanıtlaSil
  27. Her iki yerde de takip ediyorum isallah 2014 ugurlu gelir tugbakulan@gmail.com twitter tugbkulan

    YanıtlaSil
  28. Muhteşem hediyeler ^.^
    Bloglovin: https://www.bloglovin.com/rainnlatte
    Twitter: https://twitter.com/lucknight
    rainnlatte @ gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Ne güzeller bunlar böyle yahu, resmen bizim için getirmişsin ürünlerin hepsini :)

    GFC; Ezgi Erdoğan Twitter'dan makyaja_ybk :)

    makyajayenibaslayan@gmail.com

    Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  30. ne güzeller, nice yıllara =)
    RT fırcalar benim olsana :'(

    gfc: cadininkozmetikkazani
    twitter: huncagirl

    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Gfc de Edanur K. olarak takipteyim
    Twitter da @makyajaleminde olarak takipteyim.
    pollyannamakyajaleminde@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. selam sizin gfc de ve bloglovinde takipçinizim World wonders adıyla
    ancak twitter hesabım yok maalesef
    mail adresim green_enigmas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Harika bir çekiliş bayıldım hepsine:) GKF'de zuhal Gündoğdu adıyla Twitterdan da oroesevenkiz olarak takip ediyorum. Pek şanslı biri değilimdir ama gene de şansımı denemek istedim:)
    zuhalcancan@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Hediyelere bayıldım keşke bana çıksa:)
    Tatlım zaten GFC'den ve twitter'dan takipçinim bir de twitter'da çekilişini duyurdum.:)

    https://twitter.com/morrmenekse/status/412908712492158976

    morrmeneksee@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. gfc: kontes günay
    twitter: kankontesi isimleriyle takipteyim.
    umarım şansım yüzümü güldürür :)
    kontes.b@hotmail.com
    Burcu Balaban

    YanıtlaSil
  36. çok güzel bi çekiliş şansımı denemek isterim :) gfc tuba esen olarak,twitterdan da @esentubaaa olarak takip ediyorum :) herkese bol şans :) tubaaesen@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. sizede süper yıllar dilerimm mutlu sağlıklıı :) takipteyim :)
    https://twitter.com/nagihanbozalp/status/412894958564413440
    nagi2387@hotmail.com
    sewgiler^^

    YanıtlaSil
  38. Hediyelerinin hepsi süper ama benim hiç şansım yok. İnşallah bu sefer bana çıkar.
    Gfc den twitterdan ve instagramdan takipteyim.
    cetin17@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Blogunu purenthetimelady olarak takip ediyorum. Twitter ise purenaktas. purenthetimelady@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. tugba ruzgar olarak gfcden takip ediyorum twitterı aktif olarak kullanmıorum ama ruzgarinkuyrugu olarak takibe aldım pek inanmıyorum artık bu çekiliş işine ama rt için yinede şansımı denemek istedim tugbaruzgar26@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Merhabaa :)
    Blogunu severek takip ediyorum, okeanosez, twitter @NazEcemnur
    ecem35@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  42. Merhaba,
    Hepsi çok güzel ama özellikle rt fırçalarına doymayan beni cezbeden Sam's picks :) twitter: nalantandogan
    nalan_86@hotmail.com
    Sevgiler,
    Nalan

    YanıtlaSil
  43. merhaba...
    gfc: asabi cadı
    twitter: asabii
    mail: tugbaigde@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Aiiiii bana çıksın yaaaa :D
    Biliyorsun seni heeerr yerden takip ediyorum ben :D
    Herkese bol şans :D

    YanıtlaSil
  45. Merhaba,
    twitter:havvayardimci
    havvakart@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. merhaba, twitterda @zynpglcnsr ismiyle takipçinim, blogda zen ile.
    zeynepunsur@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Merhaba hediyeler süper

    gfc den gülçin taşkın ismiyle takip ediyorum
    instagramda gulcintsknn
    twitterda gulcintskn

    mail adresim:
    gulcintaskin1@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Merhaba hediyeler şahane :) Umarım şans bana güler :)
    Mail adresim: betuledepli@gmail.com
    Twitter: twitter.com/BetulEdepliii
    İyi günler dileriim :)

    YanıtlaSil
  49. bu rt fırcalarını cok ıstıyorum ama yurt dısından alısverıse cekınıyorum ınsallah sans bana guler
    GFC: derya kına. adresim :deryakina2@gmail.com
    TWITTER: derya_kina (derya kına) mail adresim :derya.kina_kina@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  51. bygulsum@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  52. Merhaba;
    Bende twitter ve instagram hesabınızı takip ediyorum. Bu ürünleri kazanmayı çok isterim :)

    Mail adresim : ecceakdemir@gmail.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  53. takibindeyim:)))
    sld_bardakci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. ah sam's pick :) @dnzca olarak twitterdan deniz olarak da gfcden takip ettim :)
    denizcakillilar@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. selam hediyeler muhteşem ötesi umarım benim olurlar:) filiz fırat olarak izleyicinim. twitter dan da takipteyim @flzfrat olarak.. filizsezik44@hotmail.com ..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  56. Hepsi birbirinden güzel, merak ettiğim ürünler.
    GFC : mmerwe
    Twitter : mmerwe_
    Mail : merve.ozhan_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkese önce iyi yıllar diliyorum! ummuyorum ama Allah biliyor ya bana çıkmasını çok istiyorum=)
      twitter:aradiginizmizah
      mail: yesimbozalp@windowslive.com

      Sil
  58. Herkese mutlu, saglıklı yıllar. anilusta@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. Hepsine bayıldııııııııııııım!
    GFC: kozmetik aşığı
    twitter : meyvesalatasii
    mail: catgirlmakeup@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Vallahi agzım acık kaldı diyebilirim,öyle guzellerki.Bakması bile mutluluk verici.Birde bana çıksa düşünemiyorum bile :))).
    twitter::@ozgeakyol
    Mail:ozgeakyol@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. hediyeler çok güzel hepsi merak ettiğim ürünler biraz bencilce olacak ama inşallah ben kazanırım mailim: cerenorman05@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. Okadar istiyorum ki bana cıksın,, blogunu takip ediyorum tabi tweeter dan da izliyorum https://twitter.com/siyahsabun mail adresim : siyahsabun@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. Gelde bu güzel seyleri begenme :)
    bende Eda akyıldız ismiyle takip ediyorum seni bir de twitter da @ilyedaa ismiyle takip ediyordum zaten..
    Şimdiden mutlu yıllar dilerimmm :)
    ilyedaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Hepsi de sahaneymis, özellikle de fircalar beni benden aldi
    Kozadaki tirtil adiyla takip ediyorum.
    kozadakitirtil@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. Merhaba, gfc'den takipçinim. Twitter'dan da @tuzlucayim adıyla takipçinim.
    e-mail: misaL_91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. Hediyeler çok güzel. Mail adresim
    flower_kubra_94@hotmail.com
    Herkese bol şans

    YanıtlaSil
  67. Bende katılmak isterim...Real Tech.fırçaları çok merak ediyorum Gfc ile izleyicinizim fakat benim twitterım hesabım yok...Yinede katılabilirsem mutlu olurum ve teşekkür ederim...
    reyhannsevim@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Harika şeyler seçmişsin! Twitterdan ve gfcden takipçinim zaten, beautygorenow@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. Tabiki bende varımm :)) görüp görebileceğimiz en güzel çekiliş sanırım :) Her yerden pekbilmiş adı ile takipteyim. :) er_a_kon@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  70. Hepsi çok güzel olmuşş :))
    twitter dan cerenclebi olarak takip ediyorum
    gfc den Ceren Çelebi..
    celebi_ceren@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. slm izleyicinim
    twiterda da aynı isimle takipteyim
    daphnezamani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. Herkese bol şans. Twitter @kurtulusumran Mail. umrankurtulus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. Merhaba :):)
    Blogunun takipçisiyim, twitterda da takipcinim elindeki ürünlere bayıldım. Umarım şans benimledir :)

    Ayse Arıcan
    Aysearcn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. merhaba cizgilipijamalikedi ismi ile takipteyim
    twitterde cizgilikedi26 nicki ile takip ediyorum
    mail adresim cizgilipijamalikedi@gmail.com
    hediyeler çok güzel umarım sanslı ben olurum:)

    YanıtlaSil
  75. Twitter Rapunzel.
    Instagram YGMRNKDS
    Google eda özak
    Mail edaozak@gmail.com

    YanıtlaSil
  76. merhabalar :)
    büyük bir gıpta ve memnunyetler takıpcınızım kübra kaan olarak
    twitterda kaankbr1
    ıntgramda misslcky1
    fb kübra kaan olarak
    https://twitter.com/Kaankbra1/status/414040085139443712
    https://www.facebook.com/misslcky/posts/191484104376103
    bu harıka cekılışı duymayan kalmasın
    yenı yıla sizlerle mutluluk verıcı hedıyelerınızle girebılmeyı gercekten cook isterım
    dilerımkı şanslı olma ihtimalım dogar
    sevgılerımle
    misskbr1@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. merhaba..
    ürünler gerçekten çok başarılı. twitter ve blog takipçinizim. mail adresim ise: asloshka@gmail.com
    başarılar herkese :)

    YanıtlaSil
  78. ürünler harika =) twitterdan berrak5(kiwirciwik5@hotmail.com) blogdan da takipteyim. mailim berraksebilaydn@gmail.com teşekkürler=)

    YanıtlaSil
  79. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  80. merhaba :)
    merve usta olarak takipçinim
    twitterda meerveeusta adıyla takipçinim
    mervemerve_gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. Şahane bunlar umarım daha önce yorum bırakmamışımdır:)
    Her yerden takipteyim
    requiem_bus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. Canım çok güzel ürünler almışsın, şansımı deneyeyim istedim :)
    Seni zaten takip ediyorum , mailim guzelliktutkusu@gmail.com
    iyi çekilişler :)

    YanıtlaSil
  83. Çok güzel bir çekiliş olmuş :)
    seda adıyla gfc den takipteyim, twitter da nickim agashikun
    c.sedayildirim@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. Merhaba :)
    Hepimize bol kozmetikli, bol hediyeli, mutlu, sağlıklı bir yıl diliyorum.
    Umarım şans hepimizin kapısını çalar ;)

    gfc; Ayşe Elif ARICAN
    Twitter; @AyseArcn
    Aaysearcn@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. Takipteyim zaten :D mailim;
    maron_96@hotmail.com
    Herkese mutlu yıllar diliyorum buradan :) ^^

    YanıtlaSil
  86. Merbaha,

    esos_kaya@hotmail.com
    twitter : @mora_negra

    iyi seneler

    YanıtlaSil
  87. Hediyeler cidden mükkemmel :))

    duru-basak@hotmail.com
    twitter: Basak_34

    Herkese bol şans ve mutlu seneler ^.^

    YanıtlaSil
  88. Merhaba, hediyeler şahaneee :)
    tugbademir144@gmail.com
    twitter : @hayyaalll

    YanıtlaSil
  89. Twitter'dan : Tipikakrepkizi ile , GFC'den : Işıl Erdemir adı ile takipteyim.
    Mail adresim : isilerdemir95@gmail.com
    Sevgiler,teşekkürler,herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  90. Müthissin;)) witter bytknrtrn dudul77outlook.com

    YanıtlaSil
  91. pelin1308@hotmail.com veya smgblkc@gmail.com @pelininckara

    YanıtlaSil
  92. pnrkrmgl@gmail.com pnr_krmgl@hotmail.com herkese iyi şanslar... teşekkür ederim...:)

    YanıtlaSil
  93. blog ve twiter takipçinim zaten sermin ykurt nickiyle
    serminyavas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  94. Herkese mutlu yıllarr :) turkanarit.1994@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. ii seneler hediyeler süper :)
    hvnur.elif@gmail.com
    twitter:@havvanurcakmak

    YanıtlaSil
  96. merhaba; çoğu kişinin isteyebileceği ürünler seçmişsiniz. Şansım bol olsun :)

    Twitter: https://twitter.com/pembeliseyler
    E-Mail: pembeliseylerim@gmail.com
    Blog: http://pembeliseylerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  97. Blog üzerinden Pelinsu Demircioğlu, Twitter üzerinden @Pelinsu_ kullanıcı adımla takipçinim.
    E-mail pelinsud@hotmail.com
    MÜ KEM MEL bir çekiliiş!
    Herkese başarılaar :)

    YanıtlaSil
  98. fb_merve1000@hotmail.com twitter:meerveakar :)

    YanıtlaSil
  99. Bloğunu simge uysal, twitter üzerinden @ssuysall olarak takipçinim.
    E-mail: simge9393@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. Merhabalar
    RT Fırçalaaaaaaaaaaar <3

    irem.guducu96@hotmail.com @iremgdc hesabıyla twitterda takipçinim :)

    YanıtlaSil
  101. ii seneler hediyeler süper :)
    hv.elif@gmail.com
    twitter : @hawanurcakmak

    YanıtlaSil
  102. vice 2 diyorum baska bisey demiyorum.
    serap@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  103. allahım wishlist'imdeki herşey burda lütfen bana çıksın yaaa lütfen:)
    aynı isimle gfc'den medeaesra ismiyle twitter'dan takipçinim. mailim: azra97192@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  105. ay rt fırçalar benim olsa yeni yıldan daha ne isterim :) gzdeyasar@gmail.com @gozde1y

    YanıtlaSil
  106. ba-yıl-dımmmmm hediyeler süper uzun süredir takipteym zaten cok sewindim hediyelerde harika
    twitter :@zehrakandemirr
    e-mail :zehrakandemirsenol@gmail.com

    YanıtlaSil
  107. bag_gamze@hotmail.com olacağı yok ama insan bekliyor işte :):)

    YanıtlaSil
  108. Merhaba;
    hepsi merak içinde olduğum ürünler
    gfc:a.avcı
    twitterda takibe aldım https://twitter.com/ayse0506
    ayseveavci@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. RT fırçalarını görünce heyecanlanmamak mümkün değil :) Şansımı denemek istedim :)

    Twitter @ayse_bldk
    E-mail : ayse.bldk@gmail.com

    YanıtlaSil
  110. Çok güzel hediyeler seçmişsiniz, ellerinize sağlık :) twitter dan niluferayar adıyla takipteyim. mail adresim: niluferayar@gmail.com

    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  111. bayıldım ;)
    aaras0108@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  113. Allahım nasıl güzeller :) GFC de Didem Türker olarak takipteyim twitter da @BakimliKediBlog olarak takipteyim umarım şans benden yana olur :)
    didemturker94@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. allahııımmm bunlar gerçekmi :)))

    her yerden severek takip ediyorum.
    Twitter smyrnian
    instagram:ssmyrnian
    fb:sevi a. u.
    gfc:sevi smyrna
    ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  115. Merhaba hediyeler tam anlamıyla muhtesem.kazanan kişi cok sansli gercekten.umarim bu ben olurum.gfc ve twitterdan senaysolak adıyla takipteyim.
    Mail adresim senay_solak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  116. Takipteyim :)
    siscan2003@yahoo.com

    YanıtlaSil
  117. Yaseminniey Krsygt adıyla izleyicinizim.

    Adım Nurgül Karış.

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    Twitterda Yaseminjesss adıyla takipteyim : https://twitter.com/yaseminjesss

    Hepsi hayallerimdeki ürünler ama şanslı olmadığım için boşuna ümitlenmeyeceğim :(

    YanıtlaSil
  118. Kime hayr götürecekse onun olsunlar.
    Kolay gelsin :)
    beyzasofuoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  119. Merhabaa gfc Tuğçe Özkan adıyla takipteyim
    twitterda @zkntugce
    glmr.grls@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. Merhaba, RT fırçaları hediye etmen süper olmuş.

    Kadın ve Kozmetik (Seçil H.) olarak GFC ve Twitter'dan takip ediyorum.
    https://twitter.com/kadinvekozmetik

    mailim: kadinvekozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. son zamanlarda gördüğüm en faydalı çekiliş...

    o kadar çok istediğim ve merak ettiğim ürünler bir arada ki sorma:)
    umarım bana çıkar.

    GFC ve twitter üzerinden takipteyim.

    damla anıl tahran
    damlaa81@gmail.com
    damla_tahran@yahoo.com

    YanıtlaSil
  122. Nasıl güzel bir çekiliş, ağlamak istiyorum :-D
    Blogunu Tuğçe Küpeli ismiyle takip ediyorum. Twitterdan @japonuygunn ismiyle takipteyim.
    Sevgiler
    tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. merhabalar GFC ; Melek Gökgöz
    twitterdan; /MlkGkgz
    üzerinden takipteyim :)

    melekgokgoz@gmail.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  124. harika harika harika:)
    gfc de nazlı üner adıyla takipteyim
    nazlimugeuner@hotmail.com
    umarım benim olur

    YanıtlaSil
  125. merhaba
    gfc yaşamın kıyısında pelin adıyla takipçinizim
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. merhaba gfcde deniz güner karabaş twitterda denizgunerkrbs adıyla takipteyim denizguner77@hotmaiil.com

    YanıtlaSil
  127. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  128. Allah'ım sana geliyorum :))) Gördüğüm en güzel çekiliş bu
    GFC takipteyim Belgin Güven
    twitter da takipteyim Belgin Güven
    Facebookta arkadaşlık yolladım Belgin Güven
    mail adresim ibelta@gmail.com
    ben bugün duaya başlıyorum çekilişe kadar:))))))))))))

    YanıtlaSil
  129. Merhabalar,

    herkese mutlu yıllar dilerim:)
    Formula allıktan kullanıyorum kesinlikle harika:)

    Rt fırçalarımda olur umarım:))

    Gfc: perikizi
    instagram :http://instagram.com/ilken
    twitter:https://twitter.com/iLkenn/status/414739968427192320

    ilkeenn@gmail.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  130. hediyeler süper
    dcataltepe@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. hediyeler harika elif cihan olarak takipçinizim
    eliif.cihan@gmail.com
    twitter:https://twitter.com/eliif_cihan
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  132. bayıldımm bayıldıımm :) twitter : TubeBetiM her zaman takipteyimm canımm :)
    kozmetikdelisiitube@gmail.com
    öpüyorum :* :)

    YanıtlaSil
  133. gfc:arzu avcı
    https://twitter.com/Arzu_AVCI_
    arzu_arz45@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. Gfc: Gül Altınöz
    idagul1710@hotmail.com
    Twitter:AltnzGl

    YanıtlaSil
  135. Hediyeleer harika :)

    irmozturk96@gmail.com

    Herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  136. bunlar ne kadar cömert hediyeler böyle!! twitter: https://twitter.com/eliferendh
    eliferendh@gmail.com

    mutlu yıllar!!

    YanıtlaSil
  137. ygmr_tcust@hotmail.com
    umarım bana çıkar birşeyler :))

    YanıtlaSil
  138. Bu hediyeleri görünce heyecanlanmayan yoktur bence. Şans bu sefer de benim yüzüme gülse ne süper olur ama :))
    GFC ve Twitter'dan gzmrc adıyla takipteyim.

    gizem.arici@yahoo.com

    YanıtlaSil
  139. Merhaba gfc: Ayşe Demirel, twitterdan da @pen_guen_ olarak takip ediyorum:)
    ayse-gul_089@hotmail.com
    sevgiler:))

    YanıtlaSil
  140. hadi inşallah :)
    eceeucar@gmail.com

    YanıtlaSil
  141. Ay bana ciksiiin lutfen! onlyalbus9@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Merhaba.
    Balbocegi ile Kozmetik adi ile takipcinim.
    Mail adresim balbocegiilekozmetik@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  143. Herkese bol şans :) tunalijulide@gmail.com
    Gfc ve twitterdan takip ettim :) Umarım şanslı olan ben olurum :)

    YanıtlaSil
  144. merhaba. süpper bir çekiliş olmuş:))
    makyajli kareler adıyla gfc ve twitterda takipçinim.

    makyajlikareler@gmail.com

    YanıtlaSil
  145. Hediyeler gerçekten çok güzel. Bayıldım hepsine. İnşallah benim olur :)
    neskircali@gmail.com

    YanıtlaSil
  146. Merhaba Tatlım.Çeklişin kazananı çok şanslı olacak.
    Makyaj Kelebeği olarak GFC ve Twitterdan takipteyim.

    makyajkelebegi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  147. Merhabaaa! :)

    -GFC: m_frantic
    -Twitter: @mfrantic
    -Mail: gokcelik89@gmail.com

    YanıtlaSil
  148. bu güzel hediyeler benim olsun :)
    serimmine@hotmail.com

    YanıtlaSil
  149. merhaba seçtiğinizz ürünler şahane
    gcfedn takipteyyim derya kösa olarak twitteran da takipteyim dersec86

    kaman_22@windowslive.com

    YanıtlaSil
  150. Gfc ve Facebook da Merve Çelik olarak takipdeyim .
    Twitter : SenstiyorRuj

    mrvcelikk@gmail.com

    Fırçalar için ölünür .İnşallah en çok isteyen kazanı .Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  151. Takipteyim her yerden :)
    Süslü Günlüğüm olarak. :)
    Umarım şans bana güler kiii :D

    YanıtlaSil
  152. ben de takipteyim :)
    zibel00@hotmail.com

    YanıtlaSil
  153. Blogunu ve twitter hesabını takip ediyorum zaten.
    https://twitter.com/Gizemli_97/status/414886798204993536
    https://www.facebook.com/merve.ozaras.39/posts/1446754628877215
    Asii_baskentlyy06@hotmail.com sevgiyle kalıın :)

    YanıtlaSil
  154. Ooo gözüm gönlüm açıldı resmen, maşallah!
    Blogunu Buse Yavuz adıyla, Twitterını Makyaj Sayfam adıyla takip ediyorum.
    b.u.se3@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. benim olsun benim olsun benim olsuuunn :)
    gfc ve bloglovin de Melis Çakır adı ile takipteyim..
    sevkiyemeliscakir87@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. Selam. Ne zamandır gözüme kestirdiğim ne varsa çekilişe koymuşsunuz (:
    İnşallah onlara sahip olabilecek kadar şanslı olabilirim..

    gfc: Venüs
    ingenieurhcr@hotmail.de

    YanıtlaSil
  157. Urunlerin hepsi cok guzeller, kazanan gercekten sansli olucak =)

    begum.cebeci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. herbiri birbirinden güzel ne desem bilemedim =))
    gfc Shiva adıyla takipteyim
    mail adresim: denemedenbilemezsinn@gmail.com
    Sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
  159. mükemmel bir çekiliş :) gfc üzerinden Elif Özgür adıyla takip ediyorum blogunuzu,
    umarım bir sansım olur cekilisle ilgili
    mail adresim : elifozgur@windowslive.com

    YanıtlaSil
  160. gfc clife style (Cemile Korlu Şener), twitter Cemre Şener (cscsas) cemile.korlu@gmail.com
    hediyeler harika

    YanıtlaSil
  161. Hepsi çok güsell sedatrakya@gmail.com

    YanıtlaSil
  162. merhaba,
    hediyeler harika gözlerim şöyle bir parladı :)
    fluses@hotmail.com
    hoşçakal

    YanıtlaSil
  163. Ürünlerin çoğu Türkiye'de olmayan ürünler özellikle bunun için bana çıkmasını çok istiyorum ellerine sağlık :) gfc'den dilara doğan adiyla takip ediyorum

    YanıtlaSil
  164. aprnisee@gmail.com

    çok güzel ürünler sabırsızlıkla bekliyorum şekerleeeer :) !!! Umarım benim olursunuz :/

    YanıtlaSil
  165. Herkes gibi ben de hediyelere bayıldım! :) Gfc'den Audrey ismiyle takipteyim. Umarım bunlara kendi imkanlarıyla ulaşamayacak birisi kazanır. ^-^
    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. Selamlar, ilk defa bir çekilişe katılıyorum umarım şanslı kişi ben olurum... :) Ophelia adıyla gfcden, Damla Cansu adıyla twitterdan takip ediyorum, damla-_cansu@hotmail.com mail adresim.Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  167. gfc: drama queen
    twitter: pofudukily
    mail : ilysu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  168. Merhabalar... Hediyelerinizin hepsi çok güzel, yüreğinize sağlık <3
    Gfc'den Emine Gürsoy adı ile takipçinizim. Twitter ' da Emine Grsy adı ile takipçinizim.Sevgiler...
    eminegursoy14@gmail.com

    YanıtlaSil
  169. Meraba selam:) blogunuzu gönül tekin olarak izliyorum, hediyeler süpermiş :) fırçalara ihtiyacım var , ama şansım pek yok çekilişlerde :(
    twitterda takipçinizim @_tatlbela
    tutku_782@hotmail.com

    YanıtlaSil
  170. Buse arabacıoğlu adıyla takipteyim
    bharabacioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. merhaba
    eceninadresi olarak blogu izliyorum
    huysuzpati@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  172. Ooyyy hediyelere baaakkk :)) nolur bende cekilis kazanayim artik ya huu :))

    ayssatalar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  173. Merhaba Melikee,ayyyyyyyy hediyeleree baaaaaaaaaaaakkkk:)
    Bunca güzel şey bir araya gelmişken artık ben kazanırım inşaallah:)
    gfc.den takipçinim(Emine B.) adıyla
    bluegreen024@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  174. Merhabalar,
    Blogunuzu takibe aldım EOS adıyla.
    hediyelerinizin tamamını denemek istiyorum tüm ürünler çok güzel
    esarigol@gmail.com

    YanıtlaSil
  175. Merhaba,

    GFC:gevezeanne adıyla takipteyim:)

    spozer2003@yahoo.com

    sevgiyle kalın..
    iyi seneler..

    YanıtlaSil
  176. Hediyeler süpermiş,o zaman ben de varım.
    b.kaya32@hotmail.com

    YanıtlaSil
  177. merhaba herkese bol şans :)
    gfcden bu isimle twitterdan sinirbayanblog
    sinirbayan@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  178. elifg adıyla izleyicinizim
    çoook ama çok istiyorum bunları kazanmayı
    elif__1907@hotmail.com ( iki alttire var )
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  179. Merhaba
    GFC Zeynep Tür olarak takipcininizim
    http://tozpembesayfalar.blogspot.com/2013/12/cekilislerrrrr-icin-buraya.html resimli olarak duyurdum
    tur-karacam-zeynep@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  180. Harika hediyeler :) yelifgulhan@gmail.com
    Bu sefer sans bana gülsün lütfen :)

    YanıtlaSil
  181. son zamanların en iştah kabartan çekilişi budur herhalde...
    muhteviyatihayat.blogspot@gmail.com

    YanıtlaSil
  182. Hediyeler süper.Umarım şans bu sefer bana güler.
    hatice_es@windowslive.com

    YanıtlaSil
  183. Merhaba muhteşem hediyeler:)
    night_newmoon@hotmail.com

    YanıtlaSil
  184. merhabalar ,

    herkese gönlünden geçen tüm güzellikleri getirecek bir yıl diliyorum. Bu güzel çekilişinde en hakedene cıkması dilegiyle...sevgiler
    tugba_yanar@hotmail.com
    @tugbayanar

    YanıtlaSil
  185. hediyeler çok güzel, katılmak şart :)
    ayna karşısında adıyla blog,twitter,instagramdan takipçinim... sevgiler...
    aynakarsisinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  186. gfc den melike tpf olarak takip ediyorum mailim melikebdr@gmail.com

    YanıtlaSil
  187. Gerçekten burda bulunmayan ürünleri sunmak çok iyi olmuş bir şanslı mutlu olucak :) Teşekkürler hediyeler için ve iyi yıllar.
    darkgreenleyl@hotmail.com
    https://twitter.com/berzah
    GFC: Barzah

    YanıtlaSil
  188. Merhaba,yurtdışından gelen bu güzel ürünleri kazanan şanslı kişi olmayı çok isterim,Herkese mutlu yıllar :)
    Bloğunu siyahbeyaz1512
    Twitterda siyahbeyaz1512
    İnstagramda siyahbeyaz1512 olarak takip ediyorum
    Facebookda Handan Izmitlioğlu olarak beğendim
    Paylaşım linkim
    https://twitter.com/siyahbeyaz1512/status/415029536930004992
    Handan İzmitlioğlu
    siyahbeyaz1512@mynet.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  189. emine aslan adı ile takipteyim. twitterda ve instagramda da takip ediyorum.kullanıcı adım ; tulebas

    tulebas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  190. bahar güner olarak takipteyim.
    bahargunerb@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  191. Purple olarak takipteyim cok guzel bi cekilis olmus cikicak kisiyi cooook sevindirecektir eminim :)

    YanıtlaSil
  192. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne giysem olarak takipçinim..

      Şimdiden herkese mutlu yıllar :)

      tekderdimnegiysem@gmail.com

      Sil
  193. her yerden takipteyim o zaman bol sans bana:)

    rendaipek@gmail.com

    YanıtlaSil