10 Haziran 2012 Pazar

Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Yıkama Jeli

Selamlar :) Bu ürünü uzun zamanır kullanıyorum (ambalajından anlaşılacağı üzere) artık yorumlayabileceğimi düşündüm :)
Bu ürün yağlı ve sivilceye meyilli ciltler için üretilmiş çok şükür pek sivilce sorunum yok o yüzden sivilceler üzerindeki etkisinden bahsedemiycem. Ama temizlemesini beğendim.
Genelde makyajımı çıkardıktan sonra cildimi temizlemek için kullandm. Ahım şahım aman aman bi temizlemesi yok ama ferahlık hissi veriyor. Bi pompa alıyorsun hemen köpürüyor zaten :) İçerik listesi şu şekilde:
Kokusu için çok yoğun diyenler olmuş ben pek ağır bulmadım. Ne yazıkki içinde paraben var :( Orta kalitede bir ürün. Tekrar alırmıyım? başka alternatifler denemeyi düşünüyorum o yüzden sanırım tekrar almam. Renkli günler :)

69 yorum:

  1. bana bir allerji yaptı bu ürün anlatamam alev alev yandım yemin ederim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet duymuştum bi kaç kişiye daha böyle yapmış. Cildin çok mu hassas acaba? Cilt ürünlerinden korkuyorum ben ya cildim sorunlu degil ama hergün temizlemek istiyorum "bi ölüyle çok oynarsan" atasözü dolayısıyla korka korka kullanıyorum cilt ürünlerini :(

      Sil
  2. bu serinin peelingini begeniyorum ben de kullanilabilecek uygun fiyatli bir urun. ojenin rengi de pek hos :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum daha güzelleri senin olsun insallah :) bende de var peelingi ama pek vakit bulamadım kullanmaya bi deneyeyim bakayim madem öyle diyorsun :)

      Sil
  3. Yüzümü rezil etti bu jel benim de yaa. attım çöpe gitti. sivilce çıkmayan suratımda 10 tane sivilce çıktı. geçirene kadar canım çıktı. görünce bile sinirleniyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddi misin yaaa? Şu sıra benim alnımda bi iki tane çıktı ama stresden diyordum bundan mi acaba :( alternatif olarak ne önerirsin ?

      Sil
  4. kızlar cok mu kötü

    YanıtlaSil
  5. iki gün oldu kullanalı bıraksam mı çok tereddütte kaldım şimdi

    YanıtlaSil
  6. Canim ben bi kutu bitirdim sonlara dogru sanki biraz sivilcelenme yapti gibi. Yine de sen bilirsin

    YanıtlaSil
  7. peelingini almıştım ama yüzümde sivilceler cıkmaya başladı

    YanıtlaSil
  8. O zaman kullanma derim guzelim bi ara ver bakalim duzelecekmi :/

    YanıtlaSil
  9. tamam canım sağolasın inşallah düzelir:))))

    YanıtlaSil
  10. Ben çok uzun süredir kullanmıyorum ancak dikkatimi çeken bişey var,benim cildimde sivilce olgunlaşmadan önce günlerce kızarıklık olurdu şişerdi ama dışa atamazdı,bu ürünü kullandıktan sonra daha çabuk atmaya başladı,nerdeyse birgünde dışa vurmaya başladı,belkide ürünün özelliği budur,daha çabuk atıyodur,bi süre demek niyetindeyim,diğer kullanan arkadaşlardan da tekrar bilgi almayı isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acikcasi tam bir karara varamadim Yorumlardan sonra benim pek sikayetim yoktu ama sonlara dogru sivilceler cikmaya basladi strestli bi donemdeydim ondan da olabilir belki ama karamsarim iste deneyenler deneyimlerini paylassin lutfen :))

      Sil
  11. Almak istiyordum ama sanırım biraz daha düşüncem bu ürünü :/ Bu arada bu resimlerdeki ojenin markası ve numarası ne acaba görür görmez gözüm neutrogenadan cok ojeye gitti :D

    YanıtlaSil
  12. Arastirmakta fayda var :)) oje pastel 92 onu da tanitmistm postlarin birinde bakabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  13. Neutrogena ürünlerini ben de çok seviyorum özellikle makyaj temizleme ürünleri ve tonikleri süper. blogunuda çok beğendim canım :)
    http://www.cati-kati.net/

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Ben bu serinin Günlük peeling jelini aldım.Kokusu müthiş çok güzel bir kokusu var ve cildimi çok ferahlatıyor.Sürdükten sonra yüzünüzü bembeyaz yapıyor.Ama düzenli kullanmak gerekiyor.Bence alın iyi günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de var ancak henuz kullanmaya cesaret edememistim bir deneyim o zaman :)

      Sil
  15. bende alrji yaptı (kızarıklık acıma gibi)eğer cildin hassassa sebamed kompakt kullana bilirsin daha iyi temizliyor.

    YanıtlaSil
  16. makyajla beraber yüzümü yıkayınca makyajdan eser kalmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman elimdekiler bitince hemen denemeye calisayim :) tam adi varmi

      Sil
  17. bende bu lei 2 gündür kullanmaya başladım. ama bunu sürdükten sonra netrogena arındırıcı tonik kullanıyorum gratisteki kadın bunları ban önermişti kullanmaya devam edicem çünkü cildime iyi geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serinin peelingini de deneyebilirsin kullananlar memnun..

      Sil
  18. Bende bugün aldım kullanmadım daha bakalım nolucak :)

    YanıtlaSil
  19. sebamed kompakt diye geçiyor

    YanıtlaSil
  20. ben almak istiyorum yaş sınırı var mı acaba

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar bunun bir de daha farklısı var yine pembe greyfurt ama o peeling gibi birşey eğer onu kulanuyorsanız sivilcelerinizi arttırır bunu da abna bir arakdaş önerdi diğerini kulklanmayın derim sivilceler için!

    YanıtlaSil
  22. Arkadaşlar bunun bir de daha farklısı var yine pembe greyfurt ama o peeling gibi birşey eğer onu kulanuyorsanız sivilcelerinizi arttırır bunu da abna bir arakdaş önerdi diğerini kulklanmayın derim sivilceler için!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrukuru peelingi bende de var aman aman bi etkisini goremesemde sivilcelenme yapmadi. Soyleki yuzde sivilce varken peeling yaparsan o sivilce yayilabilir ondan kaynaklidir belki :)

      Sil
  23. Merhaba, ben bugün aldım 1 kez kullandım ama köpürtemedim birtürlü :( elime 3 pompa sıktım biraz karıştırıp direk yüzümde köpürtmek istedim ama hiç olmadı ... Ürünün amanda aman bir köpürme özelliği var mı yoksa çok az miktarda mı oluyor ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dogayildiz ben bi pompa urunle rahatca yikiyordum yuzumu. Ama oyle asiri bi kopurme ozelligi yok zaten cok hafif kopuruyor :)

      Sil
  24. Ben bugün alıcam bu ürünü ama sivilce yapıcak diye korkuyorum sivilcelerim var ama yüz temizleme jelininde sivilce yapacağını sanmıyourm umarım yapmaz çünkü zaten sivilcelerim geçsin diye alıyorum.:/

    YanıtlaSil
  25. ben bu ürünü aldım ve 3 gündür kullanıyorum fakat yüzümde kırmızı lekeler çıkmaya başladı hassas ciltler kullanmasın bence hiç memnun kalmadım.

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlar herkesin vücudu farklı. ben 2 haftadır kullanıyorum sivilcelerime çok iyi geldi, bence deneyip sonra karar verin.

    YanıtlaSil
  27. bu ürünü kullanıyorum ürün yağlı ciltler için birebir ürün sivilceyi dışa atarak daha hızlı geçmesini sağlıyo birkaç sivilcemde geçti sivilcelerle sorununuz varsa fransız lavantası sabunu ve vanilya sabununu öneririm.

    YanıtlaSil
  28. cosdna ya da cosmetic database den kontrol edebilirsiniz bu ürünü.içinde çook zararlı maddeler var..içinde kanserojen madde olup olmadığı da yazıyor açıp bakabilirsiniz..

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. her gün cildimi yıkıyorum; lekeleri açıcı özelliği var :) ben de memnun kaldım

    YanıtlaSil
  31. ya ben ıkısını aldım aynı anda ıkısınımı kullanıp kullanmamak arasında kaldım yada ılk hangısını kullanman gerektıgını bılmıorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  32. Kizlar bende kullandim kesinlikle hic memnun kalmadim cunku sadece 3 gun kullandim ve yuzumde inanilmaz bir kizariklik ve yanma olustu ve bu yaraya donustu tam bir hafta ozel bir cayla tedavi uygulamak zorunda kaldim tedavi durecindeki aci yanmayi ve bunun yarattigi gerginlikten de bahsetmicem...kesinlikle tafsiye etmiyorum... Simdi dusunuyorumda keske o hallerime resim cekip yayimlasaydim....

    YanıtlaSil