1 Ekim 2012 Pazartesi

The Body Shop Bb Krem

Evet efendim beklenen yazı nihayet geldi :) Alışverişimde bahsetmemin üzerine anladımki merak ediliyor bende fazla bekletmeden sizleri yorumlayayım dedim.
Bendeki rengi 1 numara yani en açık olan. Daha önce bb krem deneyimim olmadı o yüzden kıyaslama yapamasam da ürünü beğendiğimi belirtmeliyim. Sorunlu bir cildim yok hafif renk eşitsizlikleri ve kızarıklıklar dışında. O yüzden benim için önemli olan orta kapatıcılık doğal durması ve kalıcılık. Açıkcası bu üründe üçünü de buldum.
Yüzümü solgun hissettiğimde kızarıklıklarım gözüme battığında kullandım bu ürünü ve tam istediğim doğal ve sağlıklı görüntüyü verdi. Eğer sorunlu bir cildiniz varsa kapatıcılığının sizin için yeterli olacağını sanmıyorum ancak hafif kapatıcılık sağlıklı ve doğal bir görünüm istiyorsanız siz de deneyebilirsiniz. İçindeki hafif ışıltı cildi güzel gösteriyor.

Bence ürünün ilginç yanı sürmeden önce renginin beyaz olması şahsen benim çok hoşuma gitti almamda bununda etkisi var desem yalan olmaz :)
Çok terleyen bir yüzüm var her mevsim ve sıcaklıkta terleme özelliğine sahip hele ki cildime krem fondoten pudra vs kullanmışsam terleme  hızım 3 katına çıkıyor o yüzden takdir edersiniz ki yüzümde cilt ürünleri pek dayanamıyor. Ancak bunu kullandığımda üstüne bir de sabitleyici sıkarak günü atlatabildim :) Flaşlı görünüşü şu şekilde:
Ha birde rengi başta koyu gelebiliyor ancak sonra cildin rengini alıp bütünleşiyor fotoğraflarda görebilirsiniz zaten.Yüzümde ise şöyle durdu:

            Makyajsız                                  Makyajlı

          Makyajsız                                  Makyajlı

Ürün 25 ml normal fiyatı 40 tl bence indirim zamanını yakalarsanız denenebilecek bir ürün. Renkli Günler :):):)

24 yorum:

  1. denemek lazım.. elimde var gerçi şu anda bb krem ama mağazada bir bakarım nasıl diye..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş. Ben de hemen denemek istiyorum ancak bu ara biraz abarttım. İndirim zamanını bekleyeceğim artık...

    YanıtlaSil
  3. @audrey bencede bir bak..
    @makyajlıhaller suan indirim devam ediyor diye biliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. ben de alacaktım hazır tbs olan bir şehre gitmişken ama kalmamıştı 1 numarası :(

    YanıtlaSil
  5. böyle bi cildim olsa hiiiçç bişey sürmem vallahi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tesekkur ederim iltifatina :) ama bazen suresi geliyo insanin :)

      Sil
  6. ben de indirim zamanı alıp denicem :) 40 tl 25 mllik bi ürüne fazla bence :/ bi de kokusunu sevmemiştim ben yüze sürünce kokusu çok geliyor mu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hic farketmemistim bile :) simdi sen diyince acip kokladim demekki gelmiyor ;)

      Sil
  7. body shopun bu ayki indirimi tahminen ne zaman olur ya kac haftadır bekliyorum amaa :/

    YanıtlaSil