6 Aralık 2012 Perşembe

Maybelline Affinitone Fondoten

Merhabalar :) Hiç bu kadar uzun ara vermemiştim biliyordum ama vizeler sınavlar çok yoğundum :) bugün sizlere severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Maybelline affinitone fondoten. Normalde sıklıkla fondoten kullanan bir insan değilim kullandığımda ise yüzde kalıp gibi durmasından nefret ediyorum eğer sizde böyle düşünüyorsanır bu ürün tam size göre.



 Sürdüğünüzde yoğun kapatıcılık vermiyor dolayısıyla yüzde de katman katman kendini belli etmiyor. Yapısı baya akışkan o yüzden sürmesi de dağıtması da kolay. Kalıcılığı güzel T bölgemde yağlanma olduğu için ilerleyen saatlere doğru pudralayarak aksama kadar rahatca kullanabiliyorum.



 Ayrıca diğer fondotenleri kullandığımda hissettiğim yoğunluğu hissetmiyorum hafif yapılı bir ürün. Bendeki rengi açık tonlarından olan 16 numara vanilla rose.




İçeriği şu şekilde:


Fiyatı da 20 tl'nin altında.. Fiyat performans karşılaştırması yaptığımda bu ürün benden geçer not alıyor :) Eğer uygun fiyatlı hafif yapılı bir fondoten arıyorsanız deneyebilirsiniz ancak yoğun kapatıcılık arıyorsanız muhtemelen hüsrana uğrarsınız :) Renkli Günler :):):)

19 yorum:

  1. @merimania teşekkür ediyorum canım bende özel günler harici pek kullanmasamda güzel bir ürün gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. ben de pek severim bu fondoteni hafiftir ama güzel renk eşitler

    YanıtlaSil
  3. Aynı rengi kullanıyormuşuz. (:
    Ben "acaba bi ton açığını mı alsam?" diye düşünmüştüm. Belki elimdeki bitince öyle yaparım.
    Pek fondöten kullanmam ama bu ürüne bayıldım, dediklerini tamamen yapıyor ve inanılmaz doğal duruyor. :)

    YanıtlaSil
  4. şu anda kullandığım bu fondöten kapatıcılığı evet orta karar ama çift kat sürüyorum gereken yerde gayet iyi sonuç veriyor..

    YanıtlaSil
  5. benimde severek kullandığım bir fondötendir,hafif olduğundan dolayı benimde 2 kat sürdüğüm oluyor ,bu arada yazmaya ara vermişsin bende uzun zamandır girmiyordum zaten :) yeni fark ettim sitenin ismi değişmiş com fln olmuş güzel olmuş canım.İyi yapmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuldan dolayi biraz aralikli yaziyorum ancak daha aktif sekilde yazmaya calisacagim ;)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bende kullandım fakat sevemedim. Bıraktım...

    YanıtlaSil