21 Eylül 2014 Pazar

Missha Bb Krem No:21

Merhabalar :) Bugün sizlere bir süredir makyajımın demirbaşları arasında olan bir ürün tanıtacağım: Missha BB krem.

Postlarımı okuyanlar bilir cildimde renk farklılıkları ve dönemsel olarak çıkan tek tük bir kaç sivilce dışında pek sorun yok o yüzden tercih ettiğim cilt ürünlerinde yoğun kapatıcılık aramıyorum renk tonunu eşitlemesi cildi duru göstermesi benim için yeterli oluyor missha da tam istediklerimi karşılayan bir ürün.


Hafif kapatıcılıkta ciltteki renkleri eşitleyen ve cildi olduğundan daha güzel gösteren bir bb krem. Kullandığım ilk günden beri çevremden "Cildin ne kadar güzel, çok pürüzsüz görünüyor, bir şey kullanıyormusun?" şeklinde tepkiler alıyorum. Ve geneli yüzümde herhangi bir şey olduğuna inanmıyor bu da benim misshayı daha çok sevmemi sağlıyor :)


Kalıcılık konusunda isteklerimi karşılayan missha sabah sürdüğümde akşama kadar bozulmadan yüzümde kalabiliyor.Birde içindeki spf:42 güneş koruması da yaz ayları için cazip bir ürün haline getiriyor. Ayrıca yaklaşık 4 aydır her gün kullanmama rağmen 20 ml'lik ufacık boyu henüz bitiremedim.. 
Ciltte duruşu şu şekilde: Makyajlı/Makyajsız


Eğer sizde benim gibi orta kapatıcılıkta renk dengeleyen bir ürün arayışındaysanız misshayı denemenizi şiddetle tavsiye ederim. Renkli Günler :):):)




44 yorum:

  1. Merhaba
    Güney Kore fanıyım bu kremi onları izlerken keşfettim :D Onların cildide inanılmaz güzel görünüyor bu krem süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayse guzel ciltlerinin sebebi buymus demekki :)

      Sil
  2. Doğal durması çok güzelmiş:) bir denemeyen ben kaldım galiba bir tane alayım bari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yelda edinmelisin kesinlikle :) bende elimdeki bitince buyuk boyunu alicam hemen

      Sil
  3. canım nerden aldın bunu ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @merveleylak ankaralibloggerlerin bulusmasina missha hediye olarak gondermisti canim :) ama misshashop.net de satiliyor orjinal boylari :)

      Sil
  4. ankaralıbloggerlar buluşması mı oldu?? hep en son ben duyuyorum yeaa.. :/ süper durmuş kuzum yüzünde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taa ekimdeki bulusma kuzucum :) tesekkur ediyorum

      Sil
  5. Zaten harika bir cildin var maşallah, hiç gerek yok bb krem filan kullanmana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) yinede kizariklikla yuzunden ihtiyac hissediyorum cogu zman :)

      Sil
  6. ben çook gri buluyorum bu asya kremlerini o yuzden sevemeyip baskasına hediey etmiştim bu kremi

    YanıtlaSil
  7. Missha baş tacıdır güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de 21 numarayı almayı düşünüyorum ama benim için fazla mı pembe kalır emin olamadım. Mac'te NC20'ye denk geliyor cilt tonum, seninki nedir acaba? Karşılaştırma yapmak açısından soruyorum :) Sana tam uymuş çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mac'ten hic cilt urunu almadim tonumu bilmiyorum o yuzden :/ baska nasi saptayabilirizki

      Sil
  9. Merhaba,
    benim cildim çok hassas, nemlendirici bile sürerken çok seçici davranmak zorundayım. arada kızarıklıklar oluşuyor cildimde, o yüzden hangi ürünü almalıyım karar veremedim. Missha düşünüyorum fakat vita matte olan seçeneği sanki daha mı iyi olur bana diye düşündüm. Bilgisi olan varsa yardım bekliyorum arkadaşlaar :)

    YanıtlaSil
  10. bende de aynı şekilde hala kullanmaktayım :) ikinciyi bekliyorummm :)

    YanıtlaSil
  11. Esmerimde hangi tonunu tercih etmeliyim soylerseniz sevincem

    YanıtlaSil
  12. gerçekten hangi renk tonunu seçeceğimizi nerden bileceğiz bende esmerim

    YanıtlaSil
  13. gerçekten hangi renk tonunu seçeceğimizi nerden bileceğiz bende esmerim

    YanıtlaSil
  14. ben missha ürünü almak istiyorum.hangi siteden sipariş etmeliyim.missha.com.tr mi yoksa missha shop mu hangisi orjinal ürünleri satıyor bilemiyorum :/ yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @asianis ben roseroseshop.com dan getirttim cok da memnun kalmistum ;)

      Sil
    2. teşekkür ederim :) bu arada cilt beyazlatmayla ilgili işe yarayan bi ürün bilen var mı??

      Sil
  15. gerçekten çok güzel bir krem bende bayıldım :D
    http://meeryemcan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. Merhaba:) Ben beyaza yakın bir buğday tene sahibim:) Maybelline affinitone 16 vanilla rose kullanıyorum:) Cildime bazen çok çok az açık gelse de tonundan çok memnunum:) Siz de aynı numarayı kullanmışsınız, şimdi missha almak istiyorum ama 21 alsam açık 23 alsam koyu gelir diye korkuyorum.. İkisini de kullanmış biri olarak missha 21 ve affinitone 16 tonları için ne söyleyebilirsiniz? Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21 numara sizin için uygun eğer maybelline 16 kullandıysanız 21 teninize uyum sağlar ben severek kullanıyorum :)

      Sil
    2. Bu kadar hızlı cevap verdiğiniz için teşekkürler:) 16 çok hafif beyaz olduğu için eğer 21 16'ya göre açıksa çok absürt mü durur diye endişelendim ama şuan 21'de karar kıldım:) Bloğunuzu yeni keşfettim ve severek takip edeceğim...:)

      Sil
  17. Cildiniz harika görünüyor ;) bende Bu kremin 21 numarasini almak istiyorum. Nereden temin edebilirim ne kadara aldiniz

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Yanıt alabilirmiyiiiim :)

    YanıtlaSil