24 Ekim 2013 Perşembe

Maybelline Dream Pure Bb Krem

Merhabalar :) BB krem tutkumu duymayan kalmadı herhalde şuanda favorim missha ancak sürekli yeni ürün denemeye de devam ediyorum bu üründe onlardan biri..


Maybelline'in bu yeni getirdiği bb kreminin öbüründen farkı bunun yağlı ciltler için olması ve yağsız bir yapısı..



Ürünün vaadleri kapatıcılık sağlamak nemlendirmek gözeneklerin görünümünü azaltmak..
Kapatıcılık konusunda ortadan aza bir kapatıcılığı var yani sivilce gibi kusurları kapamaz ancak kızarıklıklarda etkili..
Nemlendirmesi çok başarılı diyemeyeceğim misshaya kıyasla ancak yağlı ciltler için olduğu düşünülürse bence yeterli.. 
Gözenek görünümüne hiç bir etkisi yok altına bir makyaj bazı ile kullanılırsa başarılı olabilir.


Akışkan bir yapısı var.. Yağsız formülüne gelince üstüne rimmel'in stay matt pudrasını uyguladığımda öyle ahım şahım olmasa da öğlene kadar t bölgem fazla parlamadı.. Bendeki rengi en açık olan.
Ancak benim  bb kremden bekledigim aydınlık görüntüyü ne yazık ki vermiyor.


Sözün özü bence yağlı ve fazla kusurlu olmayan ciltlerin hoşuna gidecek bir ürün fiyatı da oldukça uygun :) Sizin favorim diyebileceğiniz bir bb krem var mı? Renkli Günler :):):)



13 yorum:

  1. ben garnier kullanıyorum karma ciltler için olanını eminim sende denk gelmişsindir. ama missha bb kremi merak ediyorum güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle bir missha değil ama yağlı ciltler kısmen memnun kalacaklardır diye düşünüyorum..
    http://merveylemakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Missha BB kremi nerden bulabiliriz

    YanıtlaSil