29 Temmuz 2012 Pazar

Loreal Üçlü Far

İşte dumanlı makyajımın vazgeçilmezi farlarımın şahı dolabımın sultanı loreal farım :)
Efendim niye bu kadar seviyorsun dersen bi kere kolay renk veriyor hemencecik karışıyor renkler birbirine ancak karıştığı kadar kolay çıkmıyor ve akşama kadar gözde kalıyor.
Renkleri şu şekilde:


Ayrıca pek de bereketli bi ürün kendisi 3 aydır düzenli haftada bir kullanıyorum gördüğünüz üzere eksilmedi. Farların renklerinin birbirine uyumu da gerçekten hoş duruyor :) Kısacası kolay renk veren kolay karışan kalıcı bi far arıyorsanız tavsiye ederim üstelik farklı renk secenekleri de var :) Şu da farı kullanarak yaptığım makyajım:
                                                                   Nasıl olmuş? Renkli Günler :)

9 yorum:

  1. Çok hoş olmuş ve başarılı ;) Ben çok severim dumanlu göz makyajını bu farı alım sırama koydum bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum :) listenin ben başına taşınması gereken bi ürün :)

      Sil
  2. Güzel olmuş, farın rengi de güzelmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim daha guzelleri senin olsun :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş.Göz şeklin ne güzel.Eyeliner ı çook hoş çekmişsin.Şahane olmuş.:)


    cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş tebikler :) bende bloguma beklerim, sevgiler..

    YanıtlaSil