26 Şubat 2013 Salı

Bioderma Sebium Al Correcteur

Merhabalar :) Bugun sizlere bioderma'nın cilt pürüzlerine ve kusurlarına karşı olan yeni bir ürününü tanıtacağım :Bioderma Sebium Al Correcteur


Bu renkli krem cilt tonunu eşitlemeyi ve akne/sivilceleri iyileştirmeyi aynı zamanda nemlendirmeyi vaadediyor peki hepsini gerçekleştiriyormu? Yıldızlı evet :)


Renkli kısmı uygulamadan önce yeşil kısmı kızarıklıklarıma lekelere sürüyorum renklerini nötrlüyor ardından renkli kısmı geçtiğimizde vaadedildiği gibi pürüzsüz bir cildiniz oluyor.
Üstelik ürün ciltte pütür pütür durmuyor kıvamı dolayısıyla çok kolay dağılıyor ve sabitleniyor. Birde kremin ne olduğunu anlayamadığım bitkisel bir kokusu var ve gerçekten hoşuma gidiyor :)


1.resimde kızarıklıklar ve ufak sivilceyi 2. resimde yeşil kısımla nötrleyip  3. resimde renklendiriciyi geçtiğimizde oluşan sonuç bu şekilde kızarıklıklar gizlendi ve daha pürüzsüz bir cilt ortaya çıktı.
Eğer sizde kızarıklıklarınızdan ve cilt lekelerinizden şikayetçiyseniz benden geçer not alan bu ürünü denemenizi tavsiye ederim. Bu ürünü kullanarak yaptığım makyajım ise şu şekilde:


Sizce nasıl olmuş? Renkli günler :)

*Ürün denemem için firma tarafından gönderilmiş olup yazdıklarım tamamen kişisel görüşlerimdir.

11 yorum:

  1. güle güle kullan canım yazısını ben de yazacagım çok beğendim kullanıyorum bir süredir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikd sende gule gule kullan :) yazini bekliyorum

      Sil
  2. Ben de Bioderma'nın ürünlerini kullanıyorum bunu da çok merak ediyodum; özellikle doktorum fondöten kullanmamı yasaklayıp bana dermokozmetik bir kapatıcı önerdikten sonra merakım iyice arttı.Gerçekten iyileştirici etkisi var mı? Sanırım alınacaklar listesine eklemenin zamanı geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kirazlidondurma dun aksam makyajimi temizlerken urunu sildim ve o ufak sivilcenin neredeyse kaybolmus oldugunu gordum hayretle.. Gercektn iyilestirici etkisi var ve siddetle tavsiye edouorum :)

      Sil
  3. etkili bir ürünmüş gerçekten güle güle kullan canım ☺ ben de almak istiyorum ama ne zaman alırım kim bilir :P

    makyajsayfam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. kadife tırnaklar ya da diğer şekilli karışık renkli tırnaklar, tek rengin verdiği şıklığı ve seksiliği vermiyor bence :))

    YanıtlaSil
  5. merhaba bu ürünü almayı düşünüyorum hala memnunmusunuz acaba

    YanıtlaSil
  6. bende kullanıyorum bu urunu ve ınanılmaz menunum:)

    YanıtlaSil
  7. Ben de yeni kullanmaya başladım, renginin uymayacagindan çekiniyorum ama tam oldu :) , siz bu ürünü parmaklarinizla mi uyguluyorsunuz yoksa fırçayla mi acaba ?

    YanıtlaSil
  8. Ürünü az kullanınca rengi tam oluyor .Ama sivilceyi kapatmak için biraz daha yoğun uygulayinca rengi koyu kalıyor :( cok sevmiştim ama keşke renk seçeneği olsaydı

    YanıtlaSil