9 Eylül 2013 Pazartesi

Zayıflamak İçin Adım Adım

Merhabalar sanıyorum ki ilk defa blogumda kozmetik dışında bir yazı paylaşacağım ancak dün twitter a zayıflamamla ilgili twitler yazdığımdan beri o kadar çok soru geldi ki ufak bir bilgilendirme yazısı yazayım dedim :) 
Geçen sene 91 kilo olduğumda yeter diyip dukan diyetine başlamıştım ve 1 ayda 11 kilo vermiştim ancak diyeti bıraktığımda 80 olan kilom 3 ay içinde 88 e kadar çıkınca bu böyle olmaz diyip sağlıklı bir diyete başlamaya karar verdim ve bir devlet hastanesinin diyetisyenine gittim liste olarak elime şu verildi:


Denemekten ne çıkar diyip 2 eylülde başladım ama kendi kafama göre de bazı şeyleri yemedim mesela ekmek nerdeyse hiç tüketmedim sütlü tatlıyı yemedim dayanamadığım zamanlar oldu bi çikolata attım mesela ağzıma ama genel hatlarıyla bu listeye uydum. Ancak ilk iki günüm neredeyse sürünerek geçti geceleri sabah olsa yemek yesem diye bekledim.Sonra bir tanıdığımız vasıtasıyla bir bitki çayı keşfettim kendisi 1 ayda 9 kilo verdiğini söyledi yemeden kısmadan ve sporsuz... Diyet yapan akrabasının da bir ayda 20 kiloyu zorlanmadan verdiğini söyledi ben hemen denemek istediğimi söyleyerek bu çaydan sipariş verdm.. Çayın vaadi şu iştahı kestiğini sinir stres problemini minimuma indirdiğini her gün rahatça tuvalete çıkardığını ve dinçleştirdiğini söylüyor.Ben yalnızca iki gündür kullanıyorum dün yarım gözleme iki zeytin 2 köfte 1 elma 2 küçük parmak kadar tavuk yedim bunun dışında hiç bişey yemedim ve patlayacak gibi hissettim o kadar doydum.. Ve 2 eylülde 88.5 olan kilomun dün 85.3 olduğunu gördüm. Bu çayı bir hafta daha deneyeyim soranlara anlatıcam elbet çünkü kimsenin sağlığına kefil olamam 1 hafta denemeden de satıcı gibi aa çok güzel mutlaka alın diyemem umarım anlamışsınızdır. :)


Onun dışında ne yapıyorsun derseniz günlük fiziksel aktivitesi evden arabaya yürümekten fazlası olmayan bi insanım ne yazıkki.. O yüzden kendime ufak bir trambolin aldım ve günde 4 dk (daha fazlasına inanın dayanmıyorum) akşamları da 2 3 dk zıplıyorum ve haşadım çıkıyor. Su içmeye çalışıyorum bol bol ve artık bu kilolardan ilelebet kurtulmak istiyorum :) Merak eden olursa boyum 177 hedef kilom ise 70 yani 15 kilo vermeyi hedefliyorum bu yola benle çıkan olursa memnuniyetle destek olurum. Siz de şikayetçi misiniz kilolarınızdan? 
Renkli Günler :):):)

8 yorum:

  1. O çayı gerçekten çok merak ettim, kilolarımız farklı da olsa ben de 15 kg vermek istiyorum (75'ten 60'a düşmek istiyorum - boy 168). Çayla ilgili yorumlarını ayrıca bekliyorum, sağlıkla zayıflarsın umarım ve de darısı başıma tabii ki :)

    YanıtlaSil
  2. evet:( ben sadace son soruya sesli yanıt verdim okurken:D başarılar bebeğim yaparsın sen :9

    YanıtlaSil
  3. Bende varım kuzum bende spora başladım 5 kılo kadar verdım ama takıldı Ramazandı derken diyet fln kalmadı iş yerınde ne pıserse onu yiyincede olmuyor evden getırıyım dıyorum saba aksam 1:30 saat yol gıdıyorum ayakta nasıl taşıya dıye düşündüm ve o güzden porsıyonları küçülttüm aksam yemegını gerekmedıkce yemıyorum kılo almadım ama veremedımde
    Asırı bı cıkolata tatlı durumu var bende de ne yapıcım bılemıyorum canım tatlı çektmesin onu istiyorum yeterki
    Çayı merak ettım bende alıyım deneyim
    Aksama kadar 3 kupa yesıl çay ıcıyorum bende sevmesemde zorla ıcıyorum
    Çok güzel kılo vermıssın hemen maşallah devamı gelır ınsallah

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca cnm bu aletler power jump dersileri var bızım spor salonunda sende Youtube den fln bak ıstersen bununla o hareketleri yapsan çok kolay kılo verırsın

    YanıtlaSil
  5. çayı merakla bekleyenlerden biri olarak cevap veriyorum eveeeet :) ben kilo verme konusunda sabırsızım, hızla vereyim sonra koruyayım diye düşünüyorum (çok sağlıklı olduğunu iddia etmiyorum tabi) :) benim de şu an vermek istediğim 7 kilom var, geçen hafta 2 kilo verdim ama çok az yediğim için pek kolay geçmiyor günlerim :))

    YanıtlaSil
  6. bende 15kg civarı kilo vermek istiyorum ama bi türlü beceremedim şu çayı merakla bekliyorum bende

    YanıtlaSil
  7. yemeyi özellikle abur cubur yemeyi seviyorum 2-3 kilo vermek istiyorum sadece aslında ama yine de çayı merakla bekliyorum. kür olarak kullanabilirim ayda bir mesela..

    YanıtlaSil
  8. Eveeet hem de nasıl boyum 162 kilom da 62 :)) 7-8 kilo vermek istiyorum!

    YanıtlaSil