1 Haziran 2014 Pazar

Online Alışverişte Yeni Keşif Dermomarket.com

Merhabalar :) Bugun sizlere online bir dermo kozmetik sitesi tanıtacağım: Dermomarket.com
Siteyi daha önce yazı yayınlayan bir kaç blogger arkadaşımdan ve alışveriş yapanlardan duymuştum  ancak tanıtım yazısı teklifi gelene kadar yakından inceleme fırsatım olmamıştı bu vesileyle siteyi de yakından inceleme fırsatı buldum.

Dermomarket.com nedir diyenleriniz için 1994 yılından beri güvenle hizmet veren online dermo kozmetik ürünler bulunduran bir markettir.Siteyi incelediğimde en çok dikkatimi çeken noktalardan biri kullanıcı yorumları oldu online alışverişte bir nevi rehber olan kullanıcı yorumları dermomarket.com da oldukça olumluydu.Aynı zamanda bir çok markayı da bünyesinde barındırmasıyla dikkatimi çeken bu sitede hangi markalar bulunuyor derseniz :Bioderma, La Roche Posya, Avene, Nuxe, Caudalie,Mustela, DDF, Dermalogica, St Herb gibi dermo kozmetik markaların dışında MAC,  Jane İredale, Physicians Formula, Lancome gibi pek çok markayı bünyesinde barındırıyor


Sitenin dikkatimi çeken bir özelliği ise kargo ücretiydi diğer sitelerden indirimli alışveriş yaptığımızı sanıp yüklü bir kargo ödetilince sinir bozan alışverişlerimiz bu sitede olmuyor çünkü kargo ücreti Türkiyenin her yerine 4.25 TL üstelik 99 TL üzerine kargo ücretsiz :) Siteyi gezerken gözüme kestirdiğim ürünler olmadı değil özellikle dermo kozmetik ürün arayışındaysanız şu sıralar dermokozmetik La Roche Posay ürünlerine göz atmanızı tavsiye ederim göz atmak için şuraya tık tık :http://www.dermomarket.com/La-Roche-Posay-Urunleri,LA_697-2.html 

Şuan indirimde olan dermo kozmetik  La Roche Posey ürünlerinden bu seti alınacaklara ekledim bile yağlı bir cildiniz varsa siz de şurdan ürünü inceleyebilirsiniz.


Aynı zamanda online sitesi dışında orjinal MAC ürünleri de sadece bu sitede bulunuyor hem de ara ara ufak indirimler yapılıyor.MAC ürünlerini incelemek için: TIK TIK

Sözün özü ben siteyi gezerken hem çok keyif aldım hemde alışveriş yapabileceğim yeni güvenilir bir site keşfettiğim için mutlu oldum. Eğer sizde online alışverişte güvenilir uygun fiyatlı bir site arıyorsanız dermomarket.com a bakmanızı tavsiye ederim. Renkli Günler :):):)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder