17 Mayıs 2012 Perşembe

Mac ''Hey Sailor'' Koleksiyon Genel Bakış

Mac  yağmurlu günlere aldırmadan koleksiyonuna yazı getirmiş ve cıvıl cıvıl bir koleksiyon üretmiş.Renk renk baktıkça insanın içini açan koleksiyonu mağazaya gidip görme imkanın olmayanlar için fotoğrafladım. Sonradan ürünleri ayrı ayrı tanıtacağım. Bol fotoğraflı bir post oldu. :)


Özellikle dudak kalemlerinin renklerine bayıldım sürümü kolay verdiği görüntü hoş :) Crew highligter pudra hem görünüş hem göründürüş açısından gözdelerimin arasında yerini aldı.

 Dudak kalemleri rahatlıkla ruj olarak kullanılabilir bence.


                                            Göz farlarının sürümü kolay renkleri hoş :)


 Ben hepsini çok sevdim siz hangilerini beğendiniz?

2 yorum:

  1. bende crew i aldım bu koleksiyondan ama bütçem olsaydı hepsine saldırcaktım :D

    YanıtlaSil
  2. Demekki herkesin üzerinde aynı etkiyi yapıyor :)

    YanıtlaSil