21 Mayıs 2012 Pazartesi

Oriflame Beauty Studio Artist Ruj

Merhabalar :) Yeni bir yazı ile karşınızdayım. Bugünkü misafirimiz oriflame studio artist ruj. Bendeki rengi pink nude.
 Ruju aldığımdan beri nerdeyse hergün her dakika kullandım neden derseniz bi kere sürümü çok kolay ilk katta hemen renk veriyor dudakta kalıp gibi kalmıyor rahatça eşit dağıtılabiliyor aynı zamanda nemlendiriyor. E bi rujdan başka ne beklenir ben pek bilmiyorum.
 Ayrıca sevmemin bi sebebi de rengi.. Acayip doğal duruyor dudakda.

Oriflame bu ürün için ne demiş: Işıltısız kremsi parlaklık! Mükemmel görünen dudaklar için saten pürüzsüzlüğünde sıcak, yumuşak renkler. Kremsi formülü dudakları nemlendirip rahatlatarak mükemmel hissetmenizi sağlar. Özel olarak tasarlanmış şekli ile uzman uygulama imkanı sunar.
Bence kesinlikle vaad ettiklerini gerçekleştiren bir ürün. Hakettiği değeri göremediğini düşünüyorum. Fiyatı ise ben geçen ay kampanyadan 3 tanesini 25 tl ye almıştım. Bu fiyata bu performans gerçekten çok iyi. Sözün özü ben çok beğendim. Renklerini incelemek için hemen IŞINLANIN.

4 yorum:

  1. ayy rengi çok güzelmişş :) güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ettim daha güzelleri sizin olsun :)

    YanıtlaSil
  3. acaba oriflame satış danışmanımısınız diye sorsam??

    YanıtlaSil