11 Haziran 2012 Pazartesi

Neutrogena El Kremi

Günaydınlar :) Neden bilmiyorum bu aralar ellerim acaip çatlıyor. Doğal olarak bende el kremi arayışına girdim.. Neutrogenanın kremlerini oldum olası sevmişimdir bir de bunu deneyeyim bakalım dedim.
Azıcık kullanımda bile etkili sonuç verdiği söyleniyor. gerçekten de bu iddiasını gerçekleştiriyor bi damla alınca yumuşacık oluyor eller. Tabi ben ilk kullandığımda bun bilmediğim için elime kremi boca edip akşama kadar yapış yapış gezdim :)
içeriğinde ne yazıkki paraben var bu eksi bi özellik tabi :( Ama nemlendirdeki başarısı yüzünden bu eksi özellik göz ardı edilebilir diye düşünüyorum. Başta da söylediğim gibi kremi olabildiğince az almanız gerekiyor yapış yapış olmaması için de avuç içlerine sürmemekte fayda var.
 Zaten minicik bi deliği var amaaaan bu bana yetmez diyip boca etmeyin elinize benden söylemesi .:) Bi de ben bi özelliğini keşfettim kremi sürdükten sonra elerinize su değdiğinde daha bi yumuşuyor eller. Krem akıp gitmiyor yani :) Ben en çok bu özelliğini sevdim hatta sürdükten sonra özellikle yıkıyorum ellerimi.
 Kimler kullanmalı? Elleri fazla kuru ve çatlak olanlar bunu tercih edebilir. Eğer ellerinizde terleme sorunu varsa pek tavsiye etmem. Renkli günler :)

7 yorum:

  1. nedense ben pek beğenmedim bana çok yağlı geldi tabi herkesin tercihi farklı

    YanıtlaSil
  2. Ya benimde almam gerekiyor cildim hassas ve kuru bu iyi gelir mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger yapisi agir gelmeyecekse yani yapis yapis gelmeyecekse bence denemelisin :)

      Sil
  3. peki başka önerbileceğiniz var mı ayrıca fiyatı ne kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyati yanlis hatirlamiyorsam 10 tl falandi. Body shop'un kenevirli el kremi var mesela kokusu kotu ancak cok basarili birde bimlerde neva adli bi krem var beni acaip sasirtti o da gercekten guzel ve uygun fiyatli deneyebilirisin :)

      Sil
  4. Teşekkürler harikasınız :)

    YanıtlaSil