29 Haziran 2012 Cuma

Yves Rocher Fırçalı Göz Altı Kapatıcısı

Şu yazımda Yves Rocher'in katı göz altı kapatıcısını beğenmediğimi yazmıştım. Saolsun Yves Rocher da beni ve nacızane yorumlarımı dikkate alarak bana daha uygun olacağını düşündükleri bu ürünü göndermişler.

 Yanılmamışlar çok da iyi yapmışlar. Neden mi? Çünkü sevdim. Hatta son günlerde en sık kullandığım kapatıcılarımın arasında olmaya hak kazandı.
Ürün oldukça ince yapılı. Yani göz altlarına ağırlık yapıp kalıp gibi durmuyor. Çok şükür göz altlarım pek sorunlu değil yada bana öyle geliyor :) O yüzden göz altı kapatıcılarında aradığım özellik kapatıcılıktan çok aydınlık bu ürün de ihtiyacımı oldukça iyi karşıladı :)
Bendeki hafif pembemsi olan ''Rose'' rengi. Açık tenliler için bunu tavsiye ediyorlarmış. Gözümdeki duruşuşu şekilde:





Aradaki bariz farkı görebilesiniz diye öncesi ve sonrası halini koydum. Kısacası sevdim. Tek sorunum ambalajıyla ben bu tarz ambalajlı  kapatıcıları kullanmakta zorlanıyorum ama gülü seven dikenine katlanır tabi :) Bu arada Yves Rocher'a teşekkür ediyorum hayır ürün gönderdikleri için değil kullanıcı yorumlarını bu kadar dikkate alıp değer verdikleri için. Teşekkürler :) Renkli Günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder