5 Eylül 2012 Çarşamba

Lush Color Supplement Renkli Nemlendirici

Çok sevdiğim bir lush ürününden bahsetmek istiyorum sizlere. Adından da anlayabileceğiniz gibi renk eşitleyici bir ürün. Cildim çok sorunlu değil o yüzden gerekmedikçe fondoten pudra vs kullanmıyorum bi anda cildimden sivilceler fışkıracak gibi geliyor :)

                   
                        Ama bu ürünü kullanırken içim rahat.Çünkü hem hafif hem doğal.



Aşırı bi kapatıcılık beklememek gerek ürün renkli nemlendirici formatında, cilteki kızarıklıkları ve ufak lekeleri gizliyor. Cildi yormuyor rengi eşitliyor doğal bi güzellik veriyor ben beauty blender ile uyguluyorum cildimde olduğu belli bile olmuyor :)

Biliyorum bu şekilde parmaklamak kötü ama kıvamını görün diye yaptım baya koyu bir kıvamı var. Ayrıca kalıcılığıda çok iyi 8 saat falan tazelemeden duruyor ciltde. İçeriği şu şekilde:

 Boyutu biraz küçük gibi görünse de ufacık bi miktar tüm yüze yetiyor.Bugünkü dandik makyajımda da bu ürünü kullanmıştım fikir edinmeniz açısından onu da koyuyorum:
 Üstelik fiyatı da performansına göre uygun 24 tl. Eğer çok sorunlu bir cildiniz yoksa hafif cildi yormayan aynı zamanda güzel gösterecek bir ürün arıyorsanız kesinlikle tavsiye edebilirim. Renkli günler :):):)

9 yorum:

  1. canım paraben var içerisinde, metylparaben, propylparaben diyor en sonda. bunlar paraben türevleri zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya o gözümden kaçmış güncelledim teşekkürler :)

      Sil
    2. Merhaba,
      Ürün içerik listeleri yapılırken içerikler, üründe bulundukları miktara göre azdan çoğa doğru sıralanmaktadır. Lush' ın color supplement' lerinde de paraben türevlerinin içerik listesinin sonunda yer alması ürünün içinde %1'den az oranda bulundukları içindir. Sıklıkla tüketilen gıdalarda(ketçap, mayonez gibi) bulunan paraben miktarı ise Sağlık Bakanlığı' nın izniyle %8'e kadar çıkabilmektedir. Bu nedenle her paraben yazılan şey gözünüzü korkutmamalı ama tabii ki "parabensiz" yazan ürünler daha güven verici duruyor, bunu kabul ediyorum.

      Sil
  2. Öncelikle merhaba, paraben yok demişsiniz ama içerik listesinin en altında metil paraben ve propil paraben var. Yanlış anlaşılma olmasın diye belirtmek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şuan farkettim ve güncelledim teşekkürler uyardığın için :)

      Sil
  3. Ben de bu ürünü almayı düşündüm ama sırf paraben içerdiği için vazgeçtim.

    YanıtlaSil
  4. lushın ürünleri doğal diye geçer halbuki parapen varsa almaya hiç değmez..

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, parabene bu kadar yukleniyorsunuz ancak icinde paraben olmadigi soylenen bircok urun icerisinde aslinda hangi koruyucularin oldugunu biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  6. merhaba sevgili bugunnesursemm takipçileri ,

    Lush Kozmetik parabeni belirli ürünlerinde maya,bakteri ve küf oluşumunu önlemek amacıyla kullanmaktadır. Gerçi elinden geldğince urunlerını katılaştırır ve koruyucu koymayı tercıh etmez. Paraben oranı %1 gecmez.Bu aslında yedığımız bazı yıyeceklerde bile bulanan bır mıktardır.Sıvı olan hiçbir ürün eğer belirli bir raf ömrü var ise maalesef koruyucusuz rafa cıkarılamıyor :(

    Kullandığınız ürünlerin içeriklerini bu kadar takip ediyor olmanız doğala en yakın ürünleri geliştrmeyi kendine ilke edinmiş bir marka için çok kıymetli.
    Sağlıklı ve mutlu günler :)

    YanıtlaSil