23 Eylül 2012 Pazar

Mac Prep Prime Highlighter

Selamlar. Ne kadar moral bozucu şevk kırıcı olaylar olsa da biz yazmaya devam ediyoruz kimse kozmetik sevdamı baltalayamaz izin vermem :) Bugün tanıtacağım ürün mac'in yakın zamanda çıkan casual color koleksiyonunda da bulunan aydınlatıcı&kapatıcı.

Aslında bu tarz kalem kapatıcıları secmiyorum ama ysl touch eclat'a çok benzetilmiş ve baya övülmüş blog camiasında deneyeyim dedim..
Turuncu alt tonlu bi ürün zaten göz altlarımda fazla kapatıcılık aramıyorum aydınlatıcı olmasını tercih ediyorum iki özelliğiyle de benden geçer not aldı.Ürünün üç rengi var rende ki rengi bright forecast.
 Fazla ruh aydınlatıp gibi yapan kapatıcılardan değil hafif doğal bi aydınlık veriyor.Duruşu ise şu şekilde.



                               Fiyatını tam hatırlamıyorum 70 tl civarıydı sanırım. Renkli Günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder