18 Aralık 2012 Salı

Flormar Far Paleti 04 Numara

Merhabalar :) Bugün o kadar enerjik o kadar mutluyum ki anlatamam tartıda -3 görmemin katkısı büyük sanırım :) neyse ürünümüze geçecek olursak severek kullandığım bir paletten bahsetmek istiyorum size.


Renkleri birbiriyle uyumlu kolayca karışabilen yumuşak bir  yapıda  bir palet. Ben genelde mac painterly ile kullandığım için kalıcılıkları konusunda bişey diyemiycem ancak far bazı ile yaklaşık 8 saat bozulmadan durabiliyor gözümde.


Ben yaklaşık 8 aydır kullanıyorum dumanlı makyajlar yapmak için üründe azalma olmadı bi türlü :) Renkeri tam olarak şu şekilde:


Fiyatı da 20 tl'nin altında. Siz de dumanlı makyaj yapabileceğiniz hem uygun fiyatlı hem kaliteli bir far paleti arıyorsanız bi göz atmanızı tavsiye ederim. Renkli Günler :):):)



7 yorum:

  1. flormarın far paletlerini çok seviyorum bu içlerinde en sevdiğim :) baz olmadan göz kapağı yağlı olanlarda çok dayanmaz.

    YanıtlaSil
  2. Flormarın far paletlerini ben de çok seviyorum ve hatta bende yeni bir post yayınladım mavi olanla ilgili http://guzelliktutkusu.blogspot.com/2012/12/flormar-5li-far-paleti-02-ve-flormar.html

    Sizin paletinizdeki renkler de çok güzelmiş gerçekten. Pigmentasyonları ve yapıları çok başarılı fiyatına göre :)

    YanıtlaSil
  3. flormarın en sevdiğim paleti şimdi yeşil ve mor tonlarda iki yeni palet daha çıkarmış onları da çok beğendim..

    YanıtlaSil
  4. @gonca bende cok svdim bu paleti :) @guzelliktutkusu senin yazinda cok hos olmus blogunu hemen takipledim :) @audrey onlara da bir bakayim o zmaan :)

    YanıtlaSil
  5. flormarın paletlerı gercekten guzel...son cıkanlara da bakıcam bende

    YanıtlaSil
  6. çok güzel
    bende bu renklerde pastelin paleti var onu çok beğendim onda gül kurusuda var
    ilk fırsatta alıcam harika renkleri var
    güle güle kullan
    pastelede bir bak

    YanıtlaSil
  7. Bende bu paletleri çok seviyorum elimde siyah beyaz olanı var gölgelendirme için çok ideal

    YanıtlaSil