26 Aralık 2012 Çarşamba

Yılbaşı Makyajı/Christmas Makeup

Merhabalar :):):) Malum yılbaşına az kaldı bende makyaj denemelerine başladım ve sizle paylaşmak istedim lafı fazla uzatmadan makyaja geçiyorum :)
Öncelikle Makyajsız Halim:

Göz makyajını abartacağımdan dolayı ten makyajına ihtiyaç duymadım. Öncelikle göz kapaklarıma Mac Painterly uyguladım. Ardından Mac Melon pigment tüm göz kapağıma yaydım.



Ardından Mac Bloodline pigment ile gölgelendirme yaptım.Eyeliner olarak Mac Rich Ground Fluidline  uyguladım.







Sonra Loreal Süperliner ile kirpik diplerime liner çektim. Ve Golden Rose Catwalk maskarayı uyguladım.

Gözleri çok abarttığım için allık olarak doğal görünümlü  Mac Lauch Away'i tercih ettim. Dudaklarımda ise Golden Rose'un kahve alt tonlu 61 numaralı rujunu kullandım.


Ve ortaya böyle birşey çıktı :)



Kullandığım malzemeler ise şunlar:


Sizce nasıl olmuş beğendiniz mi? Siz yılbaşında nasıl bir makyaj tercih ederdiniz? Renkli Günler :):):)



11 yorum:

  1. yine çok beğendim :) ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim süper olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmuşsun :) Zaten yüzün o kadar sevimli ki..

    YanıtlaSil
  4. @Pekbilmiş teşekkür ediyorum tatlım :)
    @yelda çok teşekkürler :)
    @Kybelerenkleri güzel görüşünden kaynaklanıyor çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş sizede çok yakışmış, özellikle gözlere bayıldım =)

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendimmmmmmm!! ♥ Tabi güzele ne yakışmaz :)
    Bana da yapalım, bana da :D

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. @jade @goncagp tesekkur ederim :)
      @j.d iste yeterki canim yapmazmiyim tesekkur ediyorum ayrica ;)

      Sil
  8. vavvv makyaja bakkk süper olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil