12 Ağustos 2013 Pazartesi

Dibini Gördüklerim -4

Merhabalar :) Çoook uzun zamandır bitenler yazısı yazmıyorum malumunuz baktım ev çöp eve dönecek bu iş böyle gitmez diyip ucundan başladım :)


1.Henna Rose Temizleme Sütü&Tonik: Hiç bir faydasını görmemekle birlikte kokuları da değişince çöpü boyladılar :S
2.Garnier 3ü 1 Arada Temizleyici: Yaklaşık 2 senedir bitirip bitirip yeniden aldığım bir ürün blogda da yazısı var uygun fiyatı ve yüksek performansıyla bence bir çok kalbe taht kurmuştur bu ürün en azından benim için öyle :)
3.Dead Sea Magic Mild Exfoliant Peeling: Bir alışverişim sırasında numune olarak verilen bu ürüne resmen bayıldım şaka gibi ama bu küçücük numuneler bana 1 ay yetti.. Ayıla bayıla kullandım elimdeki peelingleri biraz tüketince hemen tam boyunu almayı planlıyorum!


4.Henna Rose Losyon: O da kardeşleri gibi çöpü boyladı :S
5.Rexona Deodorant: Rexona sevgimi bilmeyen yoktur zaten böyle mini boyları da çanta için ideal ;)
6.Özyeşil Aseton: Her kullandığımda daha çok nefret ettiğim ama bütün acil durumlarda çevrede bulabildiğim tek aseton kendisi almayın aldırmayın..
7.Fair Lovely Yüz Kremi: Bu kremi Arabistan"dan aldım bozulup sıvı kıvamını alana kadar da ayıla bayıla kullandım cildi beyazlatmayı vaadediyor ve vaadini bence yerine getiriyor.
8.Veet Tüy Dökücü Krem: 1 yıldan beri lazere gittiğim için zaten kullanmadığım kullandığımda da hiç bir etkisini göremediğim bir ürün oldu kendisi çöpü boyladı..


9.Yves Rocher Göz Altı Kapatıcısı: Çok memnun kaldığım bir ürün oldu bu hem kapatıcılığı hem aydınlık görüntüsüyle kalbimi kazandı elimdekiler bitince alınacaklar listemde bekliyor.
10.Fi Tarihinden Kalma Kozmetik Ürünleri: Pembe Farın üstündeki mickey mausedan da anlayacağınız üzere bunlar benim ilk makyaj malzemelerim senelerdir çekmecede bekliyorlardı artık kalabalık yapmasınlar diye çöpü boyladılar :)
11.Fe Makyaj Temizleme Pamuğu: Yapısı dokusu ve dağılmamasıyla çok sevdiğim bir ürün oldu kesinlikle tavsiye edebilirim :)
 Siz bu ay neler bitirdiniz? Renkli Günler :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder