13 Ağustos 2013 Salı

Lush Amerikan Cream Saç Kremi

Merhabalar :) Uzun zamandır Lush ürünleri kullanan biri olarak ürünleri hiç bi zaman genelleyemedim ya çok sevdim ya hiç memnun kalmadım bu saç kremi de büyük beklentilerle aldığımdan mıdır nedir beni hayal kırıklığına uğrattı..


Kullananların genelinin memnun kaldığı ve Lush'ın yoğun övgülerle sattığı bu ürünle ne yazık ki biz anlaşamadık. Kuru ve kalın telli saçlarıma nemlendirmesi yumuşatması yetmedi saçlarım keçe gibi oldu ve kullanmayı bırakmak durumunda kaldım.


Tek güzel yanı buram buram vanilya kokusu olan bu ürünün 19 TL gibi bi fiyatı hakettiğini düşünmüyorum. Siz bu kremi kullandınız mı? Memnun kaldınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Renkli Günler :):):)

1 yorum:

  1. Kullandım ve bayıldım. Lush'ın yeşil otlu bi sabunu vardı onunla birlikte bunu kullandım ellerimi saçımdan alamıyodum :)) Kokusu var tabi bi de anlatılmaz :)

    YanıtlaSil