7 Ekim 2013 Pazartesi

Max Factor Kohl Pencil Göz Kalemi

Merhaba :) Her makyaj tutkunu hayatının bi döneminde mükemmel siyah göz kalemini arar ta ki bulana kadar..
Benim de öyle bir arayış içinde olduğum dönemde çıktı karşıma bu kalem.


Güzel bir göz kaleminden beklentilerim klasik aslında kolay sürülmesi yoğun renkli olması dağılmaması akmaması kalıcı olması..  Bu göz kalemi yapısıyla renginin yoğunluğuyla beni kalbimden vurdu ah ama o akması olmasaydı!!


Bu kalem gözün içinde yağ gibi kayıyor kolayca renk veriyor ama kalıcılık sıfır hemen akıyor  bi bakıyorum gözümün içinde bi bakıyorum kirpiklerimin dibinde :S


Gözde duruşu bu şekilde tek sorunu kolay akması olan bu kalemden yine de vazgeçemiyorum.. Sizin kalıcılık sağlamak tavsiye edebileceğiniz bi yöntem var mı? Renkli Günler :):):)

2 yorum:

  1. selam:)
    Göz içine çekilen her kalem akıyor:(
    Ama üst göz kapağımdan dağılmasın dersen ben mac paint pot kullanıyorum göz kapağımın hem rengini eşitliyor,hem far bazı olarak da kullanıyorum hiç dağılma yapmıyor ne sürersem süreyim ama illa ki sen de biliyorsundur ;)

    YanıtlaSil
  2. üzerine siyah bir far kullanabilirsiniz :)
    tıpkı fondöteni transparan pudrayla sabitler gibi far da kalemi sabitliyor, ama en güzeli sanki mac blacktrack gel eyeliner! :)

    YanıtlaSil