9 Ekim 2013 Çarşamba

The Body Shop Natrulift Eye Roll - On

Merhabalar  :) Body Shop'un bu ürününü çok uzuuunn zaman önce aldım hala satışta mı emin bile değilim ancak yine de tanıtmak istedim :) 


İçinde nar özleri bulunan bu ürünün vaatleri göz altındaki kırışıklıkları azaltmak göz altlarını nemlendirmek ferahlatmak.
Göz altımda henüz kırışıklık olmadığı için bu konuda yorum yapamayacağım ancak göz altarımı ferahlatması ilk anda bi yanma olsa bile sonradan daha fresh hissettirmesi hoşuma gitti. 


Metal bilyesi özellikle yaz aylarında serinlemek adına çok işe yarıyor başka bir artısı ise piyasadaki diğer göz roll onlarına kıyasla daha bitkisel içerikli olması..


Ürünü temiz göz altlarıma uyguluyorum daha ferah hissettirdiği doğru ama nemlendirmesinden memnun kalmadım açıkcası.. Siz bu ürünü denediniz mi? Renkli Günler :):):)

1 yorum:

  1. Metal bilyeli ürünleri kullandıktan sonra ki ferah hisse bende bayılıyorum ♥

    YanıtlaSil