6 Ağustos 2012 Pazartesi

Ahanda ''Mim''lendik!!

Cana yakın blogger biricit  ve renkli blogger shewgy beni mimlemişler saolsunlar böylece blogumun ilk mimini yanıtlamış oluyorum mutluyum huzurluyum :)
Hemen başlıyorum :)

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

Bi kere bol bol gezerim yapamadığım ne varsa yaparım  göremediğim neresi varsa gezerim tatmadığım her lezzeti tadarım.. (bi yıllık ömrüm kalmış hala boğaz peşindeyim ben bıraz zor zayıflarım!!) Ha birde hep niyet edip de bi türlü önsözden öteye geçemediğim kitabımı tamamlarım :)
Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
Tebeşire tahta kaşığa bi de karton poşetlerin sapına hayatta dokunamam :) Birde kan kesik yara vs gördüm mü hatta görmeden hayal ettimmi direk bayılırım :)
Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
İlk soruda da belli ettim muhtemelen ben biraz (biraz mı?!) keyfime düşkünüm bakarım kimse yok kafama estiği gibi gezerim dolaşırım içime ukte kalanları yaparım. Tabi bi süre sonra sıkılırım muhtemelen..
Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?
Venedik.. Gondollar sular falan çok romantik geliyor <3
İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ? 
Öhöm öhömmm :) Eş okur dost okur akraba okur mazallah boş geçiyorum :)
En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?
Metroda ablamın elini tutuyorum diye bi yabancının elini tutmuşum baya farketmedim adamda bozuntuya vermemiş sonra baktım ablam önden gidiyor döndüm baktım yanımda hiç tanımadığım bi adam!!! Yerin dibine geçmiştim :D
Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
Telefonum,cüzdanım,makyaj çantam..
Hayatınızın bir kitap/film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz? 
3 idiot. O kadar güzel bir arkadaşlığım ve eğlenceli bir hayatım olsun diye..
En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 
Hay hayyy der peşine takılırım valla :) Zaten sıkılmışım buralardan körün istediği bi göz Allah verdi iki göz :D
İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir? 
Normalde giremeyeceğim ortamlara girmek ne biliyim o sırada kafama neresi eserse :)
Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?
Bol müzik, bol yemek , bol makyaj...

Haydin bakalım sıra sizde :))
Renkli günler :)

3 yorum:

  1. metroda adamın ablan olmadığını nasıl anlayamadın:)) erkek elı daha sert ne bıleyım daha bı kaba olur:)) tesekkurler yanıtladığın ıcın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ben yorgunum kafam karisik farketmiyorum adama ne demeli? Farkedip ona dondum bana bakip gulumsuyor :D ben tesekkur ederim mimledigin icin :))

      Sil
  2. amaaann gittin elin adamının eline mi yapıştın allah seni napmasın kız :D ahahahha çok güldüm bende teşekkür ederim yaptığın için :D

    YanıtlaSil