14 Ağustos 2012 Salı

Yves Rocher Nemlendirici Ruj Orange Hibiscus

Merhabalar efendim :) Bugünkü misafirimiz yves rocher ailesinin nemelendirici rujlarından orange hibiscus. Bu ruju yves rocher'in indirim zamanlarından birine denk geldiğimde meraktan almıştım :)

Vaadleri nelermiş? Kremsi, kolay sürülen, nemlendirici, besleyici yapısı ile akmaz, bulaşmaz. Mükemmel kapatacılığı ile dudaklarınıza pürüzsüz, ışıl ışıl bir görünüm ve dolgunluk kazandırır. Yoğun renkleriyle dudaklarınızı güzelleştirir, kalıcılığını uzun süre korur.

Benim yorumlarıma gelecek olursak: Nemlendiren hafif renk veren orta kalıcılıkta bir ruj bana göre. Vaad ettiği gibi ışıl ışıl bi görüntü veriyor evet ama ne yazıkki kapatıcışığı yetersiz :S Yani ruj gibi değil de biraz daha renkli lip balm gibi gözüküyor.
Günlük ve hafif makyajarda çok rahatlıkla kullanılabilir bence..
Ürün 3.7 gram fiyatı da indirimdeyken 26 tl gibi birşeydi. Hafif renkli nemlendirici bir ruj arıyorsanız bi göz atmanızı tavsiye ederim :) Renkli Günler :))

6 yorum:

  1. bana göre bi renk olmasada ben yapısına bayılıyorum anacım :D

    YanıtlaSil
  2. Pek renk vermiyo zaten guzelim :) ama diger renklerine bi bak derim ;)

    YanıtlaSil