4 Ağustos 2012 Cumartesi

Rimmel 500 Disco Ball

Merhabalar bugun size cok sevdigim bir ojeden bahsedecegim :) Yapisi kuruma hizi parlakligi herseyini cok seviyorum. İcinde mor mavi gri isiltilar var ve tirnakta cok tatli duruyor tirnagimda 5 kat surulmus hali var. Yine de kururken cok zorlanmadim .Diger rimmel ojelerine gore boyutu biraz daha kucuk bir de rimmel'in butun ojelerinde olup da cok sevdigi bi sey varsa o da ojenin icindeki bilyeleer rahatlikla karismasini sagliyor :) Hayatimda bitirdigim ilk oje olmaya aday sanirim :) Fiyati da 5 tlydi oje seviyorsaniz mutlaka deneyin derim Renkli Günler :)

6 yorum:

  1. rimmelin disco serilerine bayılıyorum sana da çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  2. 5 kat mı sürdün, vallahi çok sabırlısın. Ben bu tarz ojeleri artık sadece başka ojelerin üstüne sürmek için kullanıyorum :)
    Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapayim verdigi goruntuyu cok seviyorum :) takipteyim zaten :))

      Sil
  3. Böyle mavi ağırlıkta olan sim bombalarına bayılıyorum ! Güle güle kullan canım , sevgilerle ..

    YanıtlaSil
  4. Zevklerimiz benzer demekki :) tesekkur ederim canimcim ;))

    YanıtlaSil