17 Eylül 2014 Çarşamba

Mac Fix Plus

Merhabalar :) Bu ürünü büyük beklentilerle aldım ve hayal kırıklığım beklentim kadar büyük oldu..



Bu ürünün kullanım amaçları arasında:
-makyajı sabitlemek, pudralı görüntüyü almak,  pigmentli ürünlerin pigmentasyonunu artırmak var birde cildi beslemek nemlendirmek var..
Benim görüşerim ise: Açıkcası makyajı sabitlediğini görmedim bu ürünü sıksam da sıkmasam da makyajım yüzümde kaldı gün sonuna kadar.. Pudralı görüntüyü almak konusunda başarılı diyemeyeceğim kadar düşük bir performansı var pigmentasyonu artırmak konusunda işe yarıyor ama aynı amaçla duraline'i de kullandığım için pek lazım değil..
Cildi besleyip beslemediği konusunda bir yorum yapamayacağım çünkü gözle görülür bi etkisi olmadı. Bu ürünü sadece yaz aylarında serinlemek için kullanabileceğimi düşünüyorum ve sırf serinlemek için kullanılan bir ürünün bu fiyatı hakettiğini düşünmüyorum..


Resimde görüldüğü gibi su gibi bir yapısı var benim için sudan tek farkı hoş kokusu oldu.. Özetleyecek olursak bana büyük hayal kırıklığı yaşatan tekrar almayacağım bir ürün oldu. Siz bu ürünü denediniz mi? Renkli Günler :):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder