12 Eylül 2014 Cuma

Maybelline Master Drama Chromatics Göz Kalemleri

Merhabalar :) Renkli göz kalemlerini oldukça seviyorum ancak sürümü kolay akmayan dağılmayan göz kalemi bulmakta oldukça zorlanıyordum.


Ta ki Maybelline markasının bu kalemleriyle karşılaşana kadar. Açıkcası fazla beklentim olmadan aldım bu kalemleri hazır indirimdeyken deneyeyim dedim ama çok sevdim! En sevdiğim özelliği kolay sürümleri oldu gözün içinde dışında yağ gibi kayıyorlar kalıcılık vaatleri 16 saat. 16 saat gözümde tutmasam da yaklaşık 8 saat akmadan dağılmadan gözümde durdular.



Yapısı oldukça pigmentli bir kere sürünce rengini çok net bir şekilde alabiliyorsunuz. Bende 4 rengi var : Magic Magenta-Vibrant Gold-Purple Light-Turquoise Vibe.


Özellikle pembe ve mavi rengine bayılıyorum.Kısacası kolay sürümlü kalıcı rengini güzel veren kalemler her birisi.Hakkında söyleyebileceğim tek olumsuzluk sürüm kolaylığı dolayısıyla ucunun çabuk tükenmesi. Eyeliner olarak uygulaması bu şekilde:


Fiyatı yanılmıyorsam 20 TL civarı indirimlerle daha da uygun fiyata almak mümkün. Ben bu kalemleri çok sevdim siz daha önce denediniz mi? Renkli Günler :):):)


6 yorum:

  1. mavi yeşil gibi görünen renk muhteşemmiş gerçekten. senin gözlerine de tek o renkten oluşan bir eyeliner çok yakışır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sinempehlivan evet benimde favorim o :) öyle kullanmayı da bir dener fotoğraf atarım

      Sil
  2. MAKYAJA BAYILDIM!
    Ben renkli makyajları sevmem normalde ama çok çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Renkli makyajı yakıştırmak çok zor ama güzel olmuş bu :*

    YanıtlaSil
  4. bu ürünün mor ve pembesini kullanıyordum çok da sevdim ama şu anda içindeki ürünü çıkartamıyorum. Arkasını çevirnce çıkması lazım sanırım, ikisinde de çıkmıyor.sizde böyle bir sorun oldu mu acaba?

    YanıtlaSil