24 Ekim 2012 Çarşamba

Buluştukki Biiiizzz Bir Fincan Sohbet :)

Merhabalar hem bayramınızı kutlayayım hemde blogger buluşmamızı sizlere anlatayım dedim :) Her etkinliğin İstanbulda olmasından çatlayacak kıvama gelmiştikki Bu Benim Partim HandeNeYapıyor ve Alice bizim için harika bir organizasyon ayarladı :)


Öncelikle onlara teşekkür etmek istedim. Harika bir organizasyon oldu sohbet ettik çok güzel mamalar yedik kozmetik moda makyaj hayat hepsinden konuştuk bol bol güldük eğlendik :)



Herkes o kadar cana yakın sıcak ve hoşsohbetti ki masadan masaya masadan masaya dolanıp konuşmadık konu bırakmadık. Bol bol çaktırmadan yedik :D


Hele china glaze'lerin renklerine bittik ojelerde bizim gibi masadan masaya dolaştı :)


Bir de missha ve dore çorap hediyelerimiz olunca tadından yenmedi etkinliğimiz :)


Tekrar buluşmaya söz verip ayrıldık katılan herkese çok teşekkür ediyorum Ankaradaki organizasyonlar için takipte kalın ;) Renkli Günler :):):)

7 yorum:

  1. ipek ve senem ne guzel poz vermısler oyle
    hedıyelerım ıcın takrar tesekkur edederım
    nasıl da guzel kısmet nasip oldu
    ya da güya "tesaduf"
    iyi ki tanıdım seni

    YanıtlaSil
  2. sen de iyi ki gelmişsin! yine yapalım ;)

    YanıtlaSil
  3. Deryacim evet nasi mutlu oldum nasi guzel tesaduf oldu gule gule kullan canim :)
    Alice tabiki yapalim birakmam ki pesinizi artik :)

    YanıtlaSil
  4. hepiniz cok güzel görünüyorsunuz...
    bu arada süper bir çekilişim harika hediyelerim var beklerim :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok sıcak çok keyifli fotoğraflar bunlar :) pek hoş görünüyorsunuz :)

    bana da beklerim :)
    www.samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Bırakma hiç peşimizi hep buluşalım hep buluşalım!! :)

    YanıtlaSil
  7. keske haberım olsaydı...Ankaralı olarak

    YanıtlaSil