14 Ekim 2012 Pazar

The Balm Hot Mama Allık

Merhabalar :) Bugünki misafirimiz en sevdiğim allığım olan hot mama.

Aldığımdan beri nerdeyse her gün kullanıyorum tek allık kullanma hakkın var deseler bunu seçerim :) Rengi nars orgasm'a benzetiliyor.

Şeftali rengi içinde altın ışıltıları olan bir allık kendisi kolay kolay tozutma yapmıyor sabah sürdüğümde akşama kadar benimle, tazeleme gerektirmiyor.

Rengi tam olarak bu şekilde ayrıca dağıtması ve renk vermesi gayet kolay. Pigmentasyonu diğer balm allıkları gibi gayet iyi. Ayrıca her ten rengine yakıştığı söyleniyor ben beyaz tenli olarak kendime çok yakıştırıyorum çok kaçırdığımda bile heidi gibi olmuyorum :) Rengi flaşlı ve flaşsız şu şekilde :



33 tl gibi bir fiyatı var ben %50 indirimli almıştım dolayısıyla gayet uyguna geldi. Şu makyajımda da kullanmıştım bu allığı:

Sözün özü şeftali rengi allık arıyorsanız mutlaka tavsiye ediyorum ayrıca balm'ın ürünleri paraben içermediğinden dolayı gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. ^^ Renkli Günler :):):)

18 yorum:

  1. Cok yakismiss :) vala ben nars orgasmdan daha cok seviyorum diyebilirim gercekten cok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum canim :) nars orgasm'im yok ama yinede cok seviyorum <3

      Sil
  2. Ben de aldığım günden beri hep kullanıyorum mükemmel bir allık gerçekten. Güle güle kullanalımm :)

    YanıtlaSil
  3. bende almayı düşünüyorum % 50 indirime denk gelince

    YanıtlaSil
  4. the balm allıkları arasında en güzel renk bence bu, çoook yakışmış:)

    YanıtlaSil
  5. Bende çok seviyorum bu allığı ^^

    YanıtlaSil
  6. ben de çok memnunum bu allıktan nars süper orgasm da var ben de ama bunu da çok severek kullanıyorum ..

    YanıtlaSil
  7. bu alllığı alırken birlikteydik sanırım esparktan aldık bende senin gibi makyaj delisiyim belki hatırlarsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben esparktan almadim isin asli bende almadim ablam aldi :) ama karistiriyor olabilirsin

      Sil
  8. Burdaki rujun markasi nedir

    YanıtlaSil