13 Ekim 2012 Cumartesi

Listerine Ağız Bakım Ürünü

Merhabalar. Biliyorum uzun zamandır yazamıyorum ama twitterdan takip edenler bilir  çok hastaydım üst üste iki hastalık geçirdim ve blog yazmayı geçtim makyaj bile yapamadım kaç gündür :( Zaten bugün de bununla ilgili bir post yazacağım size.

Bu ürün geleli yaklaşık 10 gün oldu ve deneme sürecindeydim. Ama ağzımı yakması dışında bi etkisini göremediğimi zannediyordum sonra el ağız ayak hastalığı adında bir hastalığa yakaladım bu hastalıkta elinizde ayağınızda en kötüsü ağzınızda yaralar çıkıyor ve doktora gittiğimde bunun bir ilacının olmadığını 1 hafta kadar bunlarla yaşayacağımı söyledi :( O kadar kötü bir durum ki yiyiemiyorsunuz içemiyorsunuz yutkunamıyorsunuz. Sonra nette gezerken listerine'in iltihaplanmaya iyi geldiğini okudum battı balık yan gider diyerek kullandım.
Aman Allahım o nasıl bir acıdır yani hayatımda öyle yanmadım dedim ki ben bunu bi daha kullanmam kesinlikle. Ertesi gün ne göreyim yaralarım silikleşmiş o günde gargara yapınca ertesi gün hiç bir şeyim kalmadı ve doktor bile şaşırdı. Sizin de görmeniz için resim koymak istedim aslında koyup koymama konusunda kararsız kaldım ancak etkisini ancak bu şekilde anlayabilirsiniz.
Ve gerçekten ürünü düzenli olarak kullanmaya başladım bu olay sayesinde evet ağzı biraz yakıyor ancak sonrasında bıraktığı temizlik ve ferahlık hissi kullanmaya değer hale getiriyor ürünü. Eğer sizde ağzınızda hijyen istiyorsanız denemenizi mutlaka tavsiye ederim. Renkli Günler :)
**Ürün denemem için firma tarafından gönderilmiş olup yazdıklarım tamamen kişisel görüşlerimdir.

2 yorum:

  1. En yeni ürünümüz LISTERINE® TOTAL CARE sağlıklı ağız bakımı için gerekli 6 etkiyi 1 arada sunan İLK sıvı ağız bakım ürünüdür.
    Günde 2 kez kullanım ile komple ağız sağlığı için koruma sağlar. Ağzı derinlemesine temizlediği klinik olarak kanıtlanmıştır:
    Fırçalama ile ulaşılamayan alanlara ulaşır.
    Bakteri plağı oluşumunu azaltır ve önler.
    Diş etlerinin sağlıklı kalmasını sağlar.
    Nefesi tazeler.
    Dişleri güçlendirir.
    Dişlerin doğal beyazlığını korur. http://www.farmasanal.com/listerine-total-care-nane-aromali-6-etki-1-arada-250-ml-_3913.html

    YanıtlaSil
  2. Akşamları yatmadan bu gargarayı kullanıyorum ben. harika. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil