17 Ekim 2012 Çarşamba

İyiki Dogmusum İyiki Blogger Olmusummm :)

Merhabalar bugun benim dogum gunum ufak bi yazi yazmak istedim gecen sene bu donemler en cok arzu ettigim seylerden biriydi kozmetik blogu acmak blogger olmak. Uzun zaman olmadi belki ama cok yer kapladi bu is hayatimda kimi zaman eglendim kimi zaman uzuldum canim sıkıldı ama ne olursa olsun hiç pişman olmadım. Çok güzel candan dostluklar edindim çok güzel insanlarla tanıştım sadece kozmetik değil yeri geldi hayatlarımızı paylaştık herseye ragmen aranızda olmaktan çok mutluyum iyiki yanımdasınız umarım blogumla beraber büyürkende benle olursunuz. Sizi seviyorum :) Renkli Günler :):):)

23 yorum:

  1. nice senelere süslü kız :) hep mutluluk getirsin sana yeni yaşın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim umarim hepimize mutluluk getirir :)

      Sil
  2. Yeni yaşın kutlu olsun. Huzurlu, mutlu, sağlıklı çok yaşların olsun :))

    YanıtlaSil
  3. Nice mutlu yıllara canımmm :)

    YanıtlaSil
  4. doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle daha nice senelere inş herşey dilediğin gibi olsun:)

    YanıtlaSil
  5. doğum günün kutlu olsun şekerrr :D

    YanıtlaSil
  6. Nice mutlu yıllara canımmm^^ Cumartesi bizzat kutlayacağım doğum gününü ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kivircigimmmmm :D tesekkur ederim heyecanla bekliyorum tatlim ;)

      Sil
  7. Doğum günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  8. nice mutlu sağlıklı yıllara hep bizimle ol:)

    YanıtlaSil
  9. süper bir terazi kadını daha
    hem debloger ah daah ne olsun
    huzur neşe aşk
    makyaj malzemeleri setleri
    :) hep seninle olsun
    evren bol bol yağdırsın üzerine

    Ankara'ymışsın tanışmak nasip olur umarım :)

    YanıtlaSil
  10. nice nice mutlu post dolu yıllar diliyorum bende :)

    YanıtlaSil
  11. @kovakadınıyımben umarııımmm :) çok teşekkürler :)
    @sarımercimek teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil