29 Ekim 2012 Pazartesi

Güneş Öpücüğü Makyajı

Merhabalar uzun zamandır yazamıyorum affedin. Malum güneşi tam olarak hissedebileceğimiz son günleri yaşıyoruz o yüzden bronz bir makyaj yaptım ve adını güneş öpücüğü koydum işte makyajım :)

Öncelikle şu yazımda bahsettiğim yves rocher'in makyaj bazını sürdüm cilt ürünü (pudra fondoten) kullanmasam dahi bu makyaj bazını kullaıyorum yüzüme hoş bir pembelik katıyor :)
Sonra göz altlarıma şu yazımda bahsettiğim mac kapatıcıyı uyguladım.

Sonra göz kapaklarıma rengini düzenlemek için mac paint pot painterly sürdüm. Üstüne önce şu yazımda bahsettiğim jel eyeliner'in flashy brown rengi ile liner çektim ardından değişmeyen favorilerimden olan loreal süperliner'i kirpik diplerime uyguladım. Gözlerimin iç kısmına oriflame'in nude rengi göz kalemini uyguladım(gözleri büyük göstermek adına yapılan bir hile ;). Kirpiklerime yine oriflame'in maxi lash maskarasının kahve rengini uyguladım.


Allık olarak avonun baya eski bir koleksiyonunda çıkardığı bronz allığı uyguladım aşağıdaki resimde görebilirsiniz. Ruj olarak da golden rose'un şeftalimsi tondaki 61 numaralı kullandım. Uygulamaları da flormar fondoten fırçası ve balm'ın mini kabukisi ile yaptım :) Bunlar da kullandığım malzemeler :



Benim severek yaptığım bir makyaj oldu siz nası buldunuz 'güneş öpücüğü'mü :) Renkli Günler :):):)

10 yorum:

  1. enem ne kadanda güsel olmuşsun :D

    YanıtlaSil
  2. @shewgy canım benim teşekkür ediyorum :*

    YanıtlaSil
  3. gözlerin zaten o kadar güzel ki o gözlere her türlü makyaj yakışır :)

    bu arada süper bir çekilişim var katılmadıysan beklerim :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canim benim tesekkur ettim hemen ucuyorum cekilise :)

      Sil
  4. çook şeker olmuş buuu :))

    YanıtlaSil
  5. eyeliner'ı ne kadar güzel ve incecik çekmişsin, kıskanmadım desem yalan olur valla.
    Bayıldım makyajına.
    (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El alisinca kolaylikla oluyor kiskanma calis senin de olur ;)

      Sil