18 Ekim 2012 Perşembe

İnglot Volume&Waterproof Maskara

Merhabalar efendim sizi hayatımın rimeliyle karşılaştırmak istiyorum.

Daha bi kaç gündür kullanıyorum ama bayıldım bayıldım <3 Şimdi benim bi maskaradan istediğim nedir? Uzatması dolgunlaştırması ve topaklanmaması. Biliyorum çok şey istiyorum şu güne kadar hepsini gerçekleştiren bir maskarada bulamamıştım zaten ama bingo! Aradığım herşey bunda var.

Benim kirpiklerimi resmen takma kirpiğe çeviriyor bir de waterproof akmıyor kokmuyor e ben daha ne isterim? Bu da görünüşü:



Bu arada çok muzip bakmışım :) Neyse fiyatına gelecek olursak 33 tl gibi komik bir fiyatı var kısacası ben bu maskaraya 10 üzerinden 15 veriyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum.

Siz hiç denediniz mi denemediyseniz bile kirpiklerimde duruşunu beğendiniz mi çok merak ediyorum. Renkli Günler :):):)

14 yorum:

  1. Çok güzel bakmaşsın oyy yerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canim benim :) pek bi mutluydum da ondan :)

      Sil
  2. Harika görünüyor, hemen deneyeceğim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gorkemkarman tesekkurler bencede hemen denemelisin :)

      Sil
  3. Merhana ben de çok merak ediyorum ınglot urunlerini, yeni maskara arayışındaydım çok iyi oldu bu postun. Haftasonu nihayet yakınımda olan Optimuma gidip bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beautifulandsweets aaa Ankaralimisin seenn :) yararli olduysa ne mutlu bana :)

      Sil
    2. Hayirr istanbullyum hatta gorkem karman ile paralel caddelerde oturuyormusuz:) henuz bulusamadik. Kadikoy optimumu kastetmist :) inglot nun bu maskaradinin disinda, aydinlaticilari,krem ve likit alliklarinda gozum var :)

      Sil
  4. sahane valla :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyor kirpiklerini ne güzel ayırmış :) ben anneme başka bir maskarasını almıştım Inglot'un, çok memnun kalmıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @onorr tesekkur ederim :) valla diger maskaralarini hic denemedim su saatten sonra da pek denemem herhalde :)

      Sil
  6. bakışın çok sevimli ama yaaaa:) Bruncha da bunu sür gel.

    YanıtlaSil
  7. kirpiklernde güzelmiş amaa :) inş kaldrlmaz inglot bende sleek lip glosslarna bayım bayım bayılıom

    YanıtlaSil