21 Ekim 2012 Pazar

Flormar Fondoten Fırçası

Merhaba :) Bugün uzun zamandır merak edilen bir fırçayı tanıtmak istiyorum sizlere. Flormar fondoten fırçası.

Yazılarımı okuyanlar bilirler fazla sorunlu bir cildim yok o yüzden pek fondoten kullanmıyorum bu fırçayı da bb krem fırçası ilan ettim o yüzden.

Açıkcası bu fırçadan bu kadar performans beklemiyordum ve beklemediğim kadar memnun kaldım. Nedenmi? Bi kere ürünü çok güzel dağıtıyor fotoğrafta göründüğü gibi ürünü yemiyor fırça ürün beyaz olan kısımda kalıp homejen bir şekide cilde dağılıyor.

Kılları yumuşacık cildi tahriş etmiyor ayrıca iki üç kere de yıkadım hiç tüy dökmedi. Ben işi abartıp fırçayla allık bile sürdüm ve sonucundan çok memnun kaldım :) Beauty blender süngeri duymuşsunuzdur belki blogumda da tanıtımı var nerdeyse onun kadar iyi sonuç aldım Ürünün fırçayla
yedirilmiş hali şu şekilde:
Fiyatı 16 Tl ve bence performansına göre gayet iyi. Bu tarz bir fırça arayan varsa göz atmasını tavsiye ederim . Renkli Günler :):):)
**Ürün tamamen kendi paramla alınmış olup yorumlarım kişisel görüşlerimdir.

13 yorum:

  1. bence o fiyata cok pahalı
    coastal almıştım black fridayden cok memnunum hepsinden zerre dokulme yok
    ve baska marka buldum ben daha ucuz :)

    YanıtlaSil
  2. @kovakadınıyımben canım kredi kartım olmadığı için pek alışveriş yapamıyorum internetten o yüzden ulaşabildiğim benim için uygun geliyo :D

    YanıtlaSil
  3. elf'in fırçası var bendede aynı tip çok benziyolar zaten bende onu allık fırçası ilan ettim başka bişeyle allık süremiyorum artık iyi günlerde kullan canm benm
    www.makyajfircam.com

    YanıtlaSil
  4. @makyajfırçam bende allıkta çok başarılı buldum canım teşekkür ediyorum sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. bak ben bunu düşünemedım kredi kartı bir de taksıt olunca bana hersey alınabılır geliyo gerci ama iyiki yok kuzum ya en iyisi valla.

    YanıtlaSil
  6. @kovakadınıyımben 5 tane başvuru yaptım yolda geliyolar gelsinler beraber yaparız alışverişleri :D

    YanıtlaSil
  7. yaa bu fırçayı ben de çok sevdim missha'mı sürmekte son derece başarılı buldum. internet sitesinden bi kaç kuruş daha uyguna aldım ve sondaki nota bayıldım bayıldım :) ben de mi yazsam diye düşünmeden geçemedim :)

    YanıtlaSil
  8. Ahaha :) hem flormar yaziyorum hem kucuk blogum ekleyim dedim ne yapayim :)

    YanıtlaSil
  9. Baya beğenen olmuş bu seriyi.. Bende alıcam galiba :P
    Güle güle kullan kuzum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @J.d Tesekkur ederim kivircigim seninde yorumlarini bekliyorum ^^

      Sil
  10. Ben de kullanıyorum bu fırçayı, ürünü çok emmese de biraz emiyor , tüy döktü maalesef 10 tane kadar , ürünü dağıtırken çizgi çizgi görünüm bırakıyor. Ben çok memnun kalmasam da fiyat performans açısından güzel bir fırça. Güle güle kullan tatlım sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ezgi dedigin sorunlari yasamadim umarimda yasamam :) sende gule gule kullan

      Sil
  11. cok teşekkürler...birileri bu fırçayı kullanıp post yapsın diye 4 gözle bekliyordum :)

    bu arada nefis hediyelerim güzel bir çekilişim var beklerim:)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil